English

استاندار فارس در آیین واگذاری زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت:

فارس از استان‌های پیشرو در اجرای طرح جوانی جمعیت است

استاندار فارس در آیین واگذاری زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت گفت: این استان در زمینه اجرای طرح جوانی جمعیت جزو پنج استان برتر کشور است و عملکرد قابل قبولی داشته است.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد هادی ایمانیه، سه شنبه در حاشیه آیین واگذاری زمین رایگان به ۳۱۳ خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت در قالب پوشش خانواده مهدوی در شیراز افزود: قانون جوانی جمعیت و صیانت از جمعیت در حقیقت گامی در جهت تقویت و تشویق فرزندآوری در کشور است.

وی ادامه داد: با اجرای این قانون به ویژه بند ویژه اهدای زمین به کسانی که فرزند سوم آنها بعد از آبان ۱۴۰۰ متولد شده کمک خوبی به رشد و جوانی جمعیت خواهد شد.

استاندار فارس اظهار کرد: تا امروز هشت هزار و ۲۰۰ واجد برای دریافت زمین رایگان در استان داشته ایم که بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر از واجدین شرایط زمین خود را دریافت کرده‌اند و حدود چهار هزار مورد هم مربوط به شهرستان شیراز است که امیدواریم با توجه به اینکه محل زمین آن مشخص  شده، ظرف ۲ یا سه ماه آتی این زمین ها نیز واگذار شود.

ایمانیه افزود: امروز نیز در همین راستا به تعداد یاران امام عصر (عج) در یک فضای شاد و با نشاط به ۳۱۳ خانواده واجد شرایط در سراسر استان این زمین ها واگذار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه