English

استان فارس در قله کتابخوانی کشور قرار گرفت

با معرفی و تقدیر از ۱۰ برگزیده ملی عرصه کتاب و کتابخانه‌های عمومی استان فارس در آیین ملی روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، فارس در قله کتابخوانی کشور قرار گرفت.

استان فارس در قله کتابخوانی کشور قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج فارس، در آیین گرامی‌داشت روز کتاب کتابخوانی و کتابدار که همزمان در بیست و چهارم آبان ماه با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت تهران برگزار شد، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به عنوان استاندار برتر در حوزه کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی معرفی شد.

لازم به ذکر است برگزیدگان هفته کتاب نهاد در سال ۱۴۰۲ در گروه های انجمن استان و شهرستان، پیشکسوت و خدمتگزار، خیرین حقوقی، خیرین حقیقی، دبیر محفل ادبی، رابط فرهنگی، کتابخانه سیار، خدمات فراکتابخانه ای، فهرست نویس، قاضی، کتابخانه، کتابخوان، کتابدار، گروه های خاص، نمایندگان مجلس و آباد ایران معرفی شده اند که از این میان ۱۰ عنوان برتر به استان فارس تعلق گرفت.
 
انجمن کتابخانه های عمومی استان فارس به ریاست محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس به عنوان انجمن برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. در بخش انجمن شهرستان نیز از مسلم رحیمی، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان قیر و کارزین تقدیر شد.
 
خیرین فارس در این رویداد خوش درخشیدند و در بخش خیرین حقیقی پنج نیک اندیش فارس مورد تقدیر کشوری قرار گرفتند. شعبان انصاری فر از شهرستان کوار، سلیم جواهری از شهرستان نی ریز، خدیجه طاهرزینل خیر نیک اندیش اهل شهرستان اوز، علیرضا کوچکی از شهرستان فسا و سید احمد موسوی خیر اهل شهرستان بختگان خیرین برتر ملی در حوزه کتاب امسال بودند.
 
افزون بر این در بخش خدمات فراکتابخانه ای، لیلا خادمیان، کتابدار کتابخانه عمومی خواجوی کرمانی شهر شیراز برتر شناخته شد.
 
همچنین در بخش کتابخانه عمومی دو کتابخانه کودک و نوجوان شهروند شهر فسا با تلاش یوسف سلیمانی‌منش و لیلا صیادی و کتابخانه عمومی آیت الله شیخ محسنی شهر اقلید با تلاش مریم کریمی، رقیه رستگار و علیرضا میرسلیمانی جزو کتابخانه های عمومی برگزیده معرفی و خدمات کتابداران این کتابخانه ها قدردانی شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه