English

استاندار فارس:

ظرفیت های درمانی فارس دارای ابعاد ملی و بین المللی است

استاندار فارس از تداوم تلاش های دولت سیزدهم در خصوص گسترش زیرساخت های درمانی خبر داد.

ظرفیت های درمانی فارس دارای ابعاد ملی و بین المللی است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، استاندار فارس در حاشیه بازدید از بیمارستان شماره ۲ تامین اجتماعی استان که در شیراز در دست احداث است، گفت: ظرفیت های درمانی استان فارس دارای ابعاد ملی و بین المللی است و توسعه زیرساخت های درمانی در بخش های مختلف باید در دستور کار قرار گیرد.

محمد هادی ایمانیه همزمانی بهار قرآن و بهار طبیعت را سرآغازی نو برای خدمت رسانی به جامعه برشمرد و اظهار داشت: کلانشهر شیراز یکی از قطب های اصلی درمانی در جنوب کشور است و امکانات موجود تامین اجتماعی، که عهده دار درمان مستقیم بیمه شدگان سازمان است، نیاز مراجعه کنندگان را برآورده نمی سازد.

وی افزود: خیل عظیمی از بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی برای مراجعه به بیمارستان شهید بهشتی با مشکلات و محدودیت هایی روبرو هستند؛ بنابراین عملیات ساخت بیمارستان دوم تامین اجتماعی در کلانشهر شیراز با هدف ارایه خدمات درمان مستقیم در دستور کار قرار گرفت.

 ایمانیه در ادامه با تقدیر از تلاش هایی که در این زمینه صورت گرفته، عنوان کرد: خوشبختانه عملیات احداث فاز اول این بیمارستان با زیربنای هفتاد هزار متربع به پایان رسیده که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه بیش از ۵۰۰ تخت بیمارستانی به منظور تشخیص، درمان و تامین سلامت بیمه شدگان تامین اجتماعی‌ در چرخه‌ی خدمت رسانی قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در فارس در بخش دیگری از سخنانش از هماهنگی های انجام شده با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به منظور تجهیز این بیمارستان به تمامی امکانات درمانی خبر داد و افزود: این پروژه کلان بیمارستانی، باید بتواند تمامی نیازهای بیماران سازمان تامین اجتماعی را تامین کند و نیازی به ارجاع بیماران به سایر مراکز درمانی نباشد.

استاندار فارس بر تعامل همه دستگاه ها برای تسریع در اتمام روند اجرایی احداث این پروژه تاکید کرد و اظهار داشت: در بازدید امروز مشکلاتی که این پروژه با شهرداری شیراز داشت، در دستور کار قرار گرفت و با تدابیر اتخاذ شده امیدواریم در آینده نزدیک عملیات احداث فاز دوم این پروژه آغاز شود.

احداث بیمارستان تامین اجتماعی شیراز

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه