English

طی ۱۱ ماهه امسال انجام شده است؛

پرداخت بیش از ۱۴ هزار فقره تسهیلات به نیازمندان فارس

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: در ۱۱ ماهه امسال تعداد ۱۴ هزار و ۲۸ فقره تسهیلات در سر فصل‌های مختلف و با اعتباری بالغ بر ۲۶۹ میلیارد تومان به افراد واجد شرایط استان، از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت فارس پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۱۴ هزار فقره تسهیلات به نیازمندان فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مرتضی موصلی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: این نهاد در ۱۱ ماهه امسال، با همت خیران استان موفق به پرداخت یکهزار و ۸۱۸ فقره تسهیلات با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان به واجدین از طریق سپرده های ویژه شده است.

وی در ادامه افزود: رفع مشکل مسکن افراد تحت حمایت یکی از مواردی است که همواره در اولویت برنامه های امداد بوده است و در این مقوله در ۱۱ ماهه امسال صندوق قرض الحسنه امداد ولایت فارس توانسته است یکهزار و ۱۴۴ فقره تسهیلات ویژه مسکن را با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۴۹۲ میلیارد تومان به افراد متقاضی و واجد شرایط پرداخت کند.

موصلی یاداور شد: علاوه بر موارد مذکور ۷ هزار و ۵۲۱ فقره تسهیلات در سرفصل حمایتی، یکهزار و ۶۸۱ فقره در سرفصل اشتغال، ۲۸ فقره در سرفصل درمان و یکهزار و ۸۳۶ فقره نیز در سرفصل فرهنگی با اعتبار ۷۸ میلیارد و ۷۲۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان از محل صندوق امداد ولایت به واجدین، ارائه شده است.

مدیرکل امداد فارس در پایان بیان کرد: در مجموع و در ۱۱ ماهه امسال تعداد ۱۴ هزار و ۲۸ فقره تسهیلات در سرفصل‌های مختلفی که اشاره شد و با اعتباری بالغ بر ۲۶۹ میلیارد تومان به افراد واجد شرایط استان پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه