English

مدیرکل امداد فارس اعلام کرد؛

برپایی نمایشگاه عرضه و فروش محصولات کارآفرینان‌ فارس

نمایشگاه عرضه و فروش محصولات کارآفرینان استان فارس با برپایی ۵۲ غرفه در شیراز آغاز بکار کرد.

برپایی نمایشگاه عرضه و فروش محصولات کارآفرینان‌ فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مرتضی موصلی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در حاشیه نمایشگاه عرضه و فروش محصولات کارآفرینان امداد گفت: رویکرد محوری کمیته امداد در عرصه خدمتگزاری به جامعه اسلامی، حسب هدایت های مقام معظم رهبری و برنامه های دولت گرانقدر، بر بحث توانمند سازی جامعه هدف این نهاد مقدس استقرار یافته است.

او با اشاره به برپایی نمایشگاه مذکور به مناسبت دهه مبارک فجر، افزود: این نمایشگاه در راستای عرضه تولیدات مددجویان تحت حمایت به ویژه بانوان سرپرست خانوار و با همکاری سپاه فجر، سپاه ناحیه بقیه الله(عج) و بسیج سازندگی استان برپا شده است.

موصلی با اعلام اینکه همزمان با شیراز در ۶ شهرستان دیگر استان نیز نمایشگاه های مشابه برپا شده است، اضافه کرد: در شیراز و در ایام پر برکت دهه فجر، ۵۲ غرفه با اولویت بانوان سرپرست خانوار و با همکاری بیش از ۷۰ کارآفرین برگزار می شود.

مدیر کل امداد فارس ادامه داد: در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۷ هزار فرصت شغلی و با ارائه تسهیلات یک هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان در استان ایجاد شده است.

او با بیان اینکه استان فارس در راه اندازی اشتغال های خرد در کشور جزو استان های پیشتاز بوده است؛ گفت: در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۰ هزار نفر با فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای موفق به ایجاد شغل شدند.

موصلی در پایان خاطر نشان کرد: اعتباری که برای ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان اختصاص یافته است؛ یک هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان بود که پیش بینی می شود این میزان اعتبار و شغل با همت کارآفرینان استان و همکاری بانکهای عامل تا اسفندماه به صورت ۱۰۰ درصدی جذب و اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه