English

مدیرکل امداد فارس اعلام کرد؛

برگزاری «رویداد فرصت شغلی دانش‌بنیان» ویژه مددجویان

مدیرکل امداد فارس از برگزاری رویداد فرصت شغلی دانش‌بنیان برای ۱۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این استان خبر داد.

برگزاری «رویداد فرصت شغلی دانش‌بنیان» ویژه مددجویان

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مرتضی موصلی مدیرکل امداد فارس، با اعلام این خبر که «رویداد فرصت شغلی دانش بنیان» ویژه مددجویان تحت حمایت امداد در شهرستان کازرون برگزار می شود؛ افزود: این رویداد با همکاری «سرای نوآوری فناوری های برق ارتباطات و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی» واحد کازرون برگزار می‌شود.

موصلی خاطرنشان کرد: تجاری سازی دانش و اقتصاد دانش‌بنیان یکی از مباحث مهمی است که کمیته امداد در سالهای اخیر آن را دنبال کرده و در راستای ایجاد طرح‌های اشتغال و تسریع در اشتغال‌زایی هدفمند برای جامعه هدف تلاش ویژه ای میکند.

وی افزود: برگزاری رویدادهای فرصت‌های شغلی دانش بنیان یکی از سیاست‌هایی است که این نهاد در راستای حمایت از توسعه بازار محصولات و کسب و کارهای فناورانه با ظرفیت اشتغال بالا در کنار حمایت از توسعه ایده‌های فناورانه آن را دنبال می کند.

مدیرکل امداد فارس با عنوان اینکه رویداد مذکور یکروزه برگزار می شود، اضافه کرد: تمرکز بر کارگاه‌های آموزشی، معرفی فرصت‌های شغلی نوین شناسایی شده در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور با هدف تعیین مسیر شغلی، ایجاد پل ارتباطی بین فعالان عرصه نوآوری و فناوری و متقاضیان شغلی از محورهای برگزاری این رویداد است.

موصلی یادآور شد: یکی از اهداف برگزاری این رویداد فراوانی درخواست های مددجویان و زنان سرپرست خانوار در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی بوده است.

وی در پایان افزود: جهت شرکت در این رویداد ۱۰۰ نفر از مددجویان فارغ التحصیل دانشگاهی و مستعدین اشتغال، شناسایی، مشاوره شغلی و غربالگری شده‌اند.

شایان ذکر است رویداد فوق فردا سوم بهمن ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی