English

استاندار گیلان در دیدار رئیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مطرح کرد؛

پرداخت تسهیلات به مشاغل خرد به صورت خوشه‌ای

استاندار گیلان برضرورت انعقاد تفاهم نامه با شرکت‌ها و موسسات تولیدی و پرداخت تسهیلات به مشاغل خرد به صورت خوشه‌ای تأکید کرد و گفت: پرداخت تسهیلات با چنین روشی از انحراف عناوین تسهیلات جلوگیری و دغدغه بازاریابی برای تولیدکنندگان خرد را برطرف می‌کند.

پرداخت تسهیلات به مشاغل خرد به صورت خوشه‌ای

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری امروز در دیدار رئیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به رویکرد مثبت این بانک در پرداخت تسهیلات به افراد آسیب‌پذیر افزود: برخی از تسهیلات پرداختی مربوط به رفع مشکلات موردی و بخش دیگر در راستای اشتغال زایی و کسب و کارهای خرد است که جای قدردانی دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به شرکت‌ها و موسسات پشتیبان به صورت خوشه‌ای را یکی از راهکارهای برون‌رفت از انحراف تسهیلات عنوان و خاطرنشان کرد: انعقاد تفاهم نامه با شرکت‌های تولیدی و توزیع کالاها و پرداخت تسهیلات مشاغل خرد به آنان علاوه بر نظارت دقیق در ایجاد شغل، دغدغه بازاریابی و فروش را از تولیدکننده برطرف می‌کند.

وی تصریح کرد: باید موسسات و شرکت‌های موضوع تفاهم نامه، با دقت انتخاب شوند تا امانتدار خوبی در این مسیر باشند تا تسهیلات به اشتغال زایی منتهی شود.

دیدار استاندار گیلان با رئیس بانک مهر ایران

تقاضای بانک قرض‌الحسنه در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی

استاندار گیلان به تقاضای بانک قرض‌الحسنه مبنی بر مشارکت در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی نیز اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه معادل اعتبارات تخصیصی از سوی دولت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز آمادگی اختصاص منابع را دارد، برای بهره‌مندی از این ظرفیت، پیگیری خواهم نمود.

وی با قدردانی از ایجاد طرح پرداخت تسهیلات به بانوان سرپرست خانوار و طرح همیاران مهر در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: آمادگی حمایت از اجرای این طرح‌ها در استان گیلان در مسیر ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندی آنان وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی