English

بمناسبت ایام دهه مبارک فجر؛

نمایشگاه محصولات مددجویان فارس برپا می شود

مدیرکل امداد فارس گفت: هفت نمایشگاه مشاغل خانگی در هفت منطقه استان جهت توانمندسازی مددجویان فعال در حوزه مشاغل خانگی، در دهه مبارک فجر برپا می شود.

نمایشگاه محصولات مددجویان فارس برپا می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مرتضی موصلی، مدیر کل امداد فارس از برپایی هفت نمایشگاه اختصاصی جهت عرضه و فروش محصولات تولیدی مددجویان در دهه فجر امسال خبر داد.

او با بیان اینکه یکی از فعالیتهای اصلی حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد، بازاریابی و آشنایی مددجویان با این روشها ست؛ افزود: شرکت در نمایشگاه های مختلف، نقش بسزایی در پیشبرد این امر دارد و نمایشگاه ها می توانند بهترین مکان برای عرضه هنر و توانایی مددجویان باشند.

موصلی اضافه کرد: مددجویان غالبا از سرمایه مورد نیاز جهت توسعه کسب و کار خود بهره مند نیستند و در همین راستا استمرار این نمایشگاه ها می تواند مؤثر باشد.

مدیرکل امداد فارس با تاکید بر اینکه ارتقا و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و حمایت از آنان از اهمیت زیادی برخوردار است؛ افزود: برگزاری نمایشگاه های مشاغل خانگی در معرفی توانمندی فعالان این حوزه مؤثر و موجب افزایش فروش محصولات آنها می شود.

وی در پایان گفت: در دهه فجر امسال هفت نمایشگاه مشاغل خانگی در هفت منطقه استان برپا می شود که در همین راستا نیازمند حمایت سایر سازمان ها جهت برپایی هر چه بهتر این نمایشگاه ها هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه