English

استاندار فارس در ستاد راهیان نور استان:

اردوهای راهیان نور یکی از موثرترین اقدامات برای جوانان است

استاندار فارس برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت را یکی از موثرترین اقدامات در حوزه جوانان و نوجوانان دانست.

اردوهای راهیان نور یکی از موثرترین اقدامات برای جوانان است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد هادی ایمانیه در ستاد راهیان نور استان ضمن تبریک ایام ماه مبارک شعبان و در پیش رو بودن میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان، با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام مبنی بر توجه به جوانان، گفت: اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت یکی از اثرگذارترین اقدامات برای جوانان است پس وظیفه همه است تا به متولیان برگزاری این اردوها کمک کنند.

 استاندار فارس، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، شهرداری‌ها و سایر سازمان‌ها را موظف به همکاری در برگزاری این اردوها دانست و گفت: بازدید از مناطق مختلف هشت سال دفاع مقدس و تبیین حقایق آن، گامی اساسی و مهم برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین بیان رشادت های جوانان و نوجوانان و فرزندان امام خمینی(ره) است.
 
 وی به موضوع عدم تغییر هزینه اتوبوس برای برگزاری این اردوها هم اشاره کرد و افزود: برای برگزاری اردوی راهیان نور هیچگونه افزایش قیمتی در هزینه اتوبوس‌ها لحاظ نخواهد شد اما می‌بایست ایاب و ذهاب مربوط به این اردوها بین همه شرکت‌های اتوبوسرانی تقسیم شود.
 
 نماینده عالی دولت در فارس در انتها گفت: مشکلات اردوگاه مربوط به استان فارس در شهر خرمشهر هم با همکاری و هم افزایی و تدابیر لازم و مشارکت همه دستگاه‌های استانی مرتفع می‌شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه