English

یک مسئول در استانداری فارس خبر داد؛

برخورداری روستاهای فارس از پروژه های محرومیت زدایی

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از عزم راسخ دولت سیزدهم برای محرومیت زدایی خبر داد.

برخورداری روستاهای فارس از پروژه های محرومیت زدایی
به گزارش خبرگزاری موج فارس

 ، حامد رستمی با عرض تبریک بمناسبت اعیاد شعبانیه از حضور پرشور مردم در آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد و افزود: بیش از ۹۰۰ پروژه به ارزش ۲۶ هزار میلیارد تومان در مناطق روستایی استان فارس توسط دستگاهای اجرایی و دهیاران در دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی شد.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با تقدیر از همراهی و همکاری همه دستگاه ها و سازمان هایی که دولت را در خدمت رسانی و پیشبرد اهداف یاری می رسانند، اظهار داشت: برقراری عدالت عمرانی از اهداف اصلی دولت سید محرومان است و پروژه ها در اقصی نقاط استان بر اساس نیازهای هر منطقه کلنگ زنی و به بهره برداری می رسند.

این مقام مسئول اظهار امیداوری کرد که پروژه های محرومیت زدایی زمینه ساز مهاجرت معکوس شود و اظهار داشت: در روستاهای استان فارس آداب و سنن ارزشمندی وجود دارند که با گسترش رفاه و امکانات می توان به احیای آن‌ها امید بست. 

رستمی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از عوامل موثر در راستای مهار حاشیه نشینی به تعریف پروژه های عمرانی در روستاها باز می گردد و بنا بر تاکید استاندار مردمی فارس نگاه ویژه ای به محرومیت زدایی در قریه های دور و نزدیک داریم. 

او در بخش پایانی سخنانش از بسیج سازندگی و سایر دستگاه های خدمتگزار که این مجموعه را در راستای هدف فاخر محرومیت زدایی یاری می کنند، قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه