English

استاندار فارس:

در دولت سیزدهم با صداقت با مردم سخن می گوییم

استاندار فارس با تاکید براینکه در دولت سیزدهم صادقانه و شفاف با مردم سخن می گوییم، گفت: اجازه ندهید زحمات انجام شده در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کام مردم تلخ شود؛ اتمام پروژه‌های نیمه تمام و مزمن شده یکی از اصلی‌ترین دستورهای کار این دولت است.

در دولت سیزدهم با صداقت با مردم سخن می گوییم

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه امروز در دیدار با خبرنگاران، گویندگان، مجریان و تهیه کنندگان صدا و سیمای مرکز فارس و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان گفت: اقداماتی که در دو سال دولت سیزدهم انجام شده است قطعاً محصول هم افزایی فداکاری و تلاش خیر عظیمی از کارگران مهندسین پرسنل مدیران و خدمتگزاران به مردم است.

 استاندار فارس تصریح کرد: در دولت مردمی آیت الله رئیسی با صداقت با مردم رفتار می‌کنیم لذا اجازه ندهید زحمات انجام شده در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کام مردم تلخ شود؛ اتمام پروژه‌های نیمه تمام و مزمن شده یکی از اصلی‌ترین دستورهای کار این دولت است.
 
 وی به مباحث آبی استان اشاره کرد و گفت: خط انتقال آب از خلیج فارس به شمال استان، همزمان از دو جبهه‌ی شمال و جنوب در حال اجراست؛ در زمینه احداث فاضلاب ۶ شهر بزرگ استان با بانک توسعه اسلامی قراردادهایی منعقد شده بود که متوقف مانده بود اما در این دولت با رایزنی‌های انجام شده مجدداً فرایند پرداخت تسهیلات از سر گرفته شد.
 
ایمانیه با اشاره بر اینکه خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز به اتمام رسیده و در سفر رئیس جمهور به استان افتتاح می شود، اذعان داشت: در دیدار اخیری که با معاون اول رئیس جمهور داشتم، با تامین اعتباری در حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان در جهت بازسازی خط اول انتقال آب از سد درودزن به شیراز که نزدیک به پنج دهه از اجرای آن می گذرد، موافقت شد.
 

رویکرد دولت سیزدهم، رفع محرومیت هاست

 نماینده عالی دولت در فارس رویکرد دولت سیزدهم را رفع محرومیت‌ها عنوان کرد و گفت: در شهر و روستا رفع محرومیت را دنبال می‌کنیم؛ مسکن اشتغال و مسیرهای دسترسی سه اولویت اصلی روستاییان است که هر سه حوزه به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و همزمان به پیش رفت تا زمینه عدم مهاجرت از روستاها و حتی مهاجرت معکوس فراهم شود.

 وی در ادامه به مباحث اشتغال اشاره کرد و گفت: بنابر گزارش دستگاه‌های ملی در سال گذشته بیشتر از تکلیف استان در ایجاد شغل موفق بودیم؛ به صراحت اعلام می‌کنیم هر فردی که تمایل به کار در کارخانه‌ها را داشته باشد محیط کاری وی، فراهم است.

 استاندار فارس به مباحث مورد توجه در سفر رئیس دولت سیزدهم به استان نیز اشاره کرد و گفت: از تجربه‌های سایر استان‌ها الگو بگیرید و دستاوردهای دولت سیزدهم را بدون بزرگنمایی به محضر مردم شریف استان اعلام کنید.

 وی اذعان داشت: اجتماع مردمی و استقبال از دولت، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب است؛ غیرتمندانه در این زمینه وارد شوید و جلوه وحدت، اتحاد مردم و دولت و مهمان‌نوازی مردم فارس را به نمایش بگذارید.

 ایمانیه خاطرنشان ساخت: مردم به شدت از اسراف دلخور می‌شوند، این موضوع مورد تاکید شخص دکتر رئیسی نیز می‌باشد، اسراف در تبلیغات زیاد خلاف اصول دولت است لیکن صرفا بیان دستاوردها در اولویت قرار گیرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه