English

رییس عقیدتی_سیاسی فراجا:

امنیت مرهون تلاش‌های کارکنان انتظامی است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: بخش بزرگی از امنیت کشور مرهون تلاش‌های کارکنان انتظامی است و مردم حضور پلیس را در محلات حس می‌کنند.

امنیت مرهون تلاش‌های کارکنان انتظامی است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حجت الاسلام والمسلمین" سید علیرضا ادیانی " در جلسه تبیین و نهضت روشنگری و در جمع مدیران و فرماندهان انتظامی فارس، بیان کرد: فجر انقلاب و فجر معنویت را به همه مردم شریف این استان و مجموعه انتظامی تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه امنیت برای زندگی مردم و یک جامعه واجب و یکی از اصلی‌ترین نیازهای یک ملت است، تصریح کرد: با حضور موثر پلیس در کشور، مردم راحت به امورات شبانه‌روزی خود می‌رسند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در زمینه معنویت دو نگاه وجود دارد، گفت: یک دسته افراد به بهانه فعالیت‌های اجتماعی معنویت را کنار می‌گذارند و عده‌ای دیگر به بهانه معنویت، از امور اجتماعی باز می‌مانند که هر دو آنها انسان‌های کاملی نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی افزود: در میان ماموریت‌هایی که مجموعه انتظامی در کشور انجام می‌دهد مردم  ما را قبول دارند و با پلیس مشارکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما در میدان عظیم و بصیر ماموریت‌های اجتماعی هستیم، تصریح کرد: بخشی از کار سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای فراجا، نظارت بر اجرای ماموریت‌های پلیس مطابق با موازین شرعی است.

عالی‌ترین مقام سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه فرهنگ جهاد و شهادت باید ترویج شود، خاطر نشان کرد: شهدا از جمله شهید سردار "کورش بازیار" که هفته گذشته در استان فارس به خیل عظیم شهادت نائل آمد، نمونه اقدام عملی امر به معروف و نهی از منکر هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ ادیانی در خصوص اهمیت کار پلیس در جامعه، عنوان داشت: مهمترین وظیفه مجموعه انتظامی حفظ نظم و امنیت عمومی و ارتقاء احساس امنیت هموطنان به عنوان بستر توسعه است.

عالی‌ترین مقام سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بر انجام فریضه نماز اول وقت در مجموعه انتظامی تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های معنوی همانند محفل انس با قرآن در تقویت روحیه ماموران پلیس در انجام ماموریت‌ها بسیار موثر است.

در پایان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از خدمات شبانه روزی پلیس فارس علی الخصوص سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه