English

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

تولید علم و پژوهش به پشتوانه وجود امنیت امکان پذیر است

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پیامی را به مناسبت هفته پژوهش و فناوری صادر کرد و امنیت را بستر تولید علم توصیف کرد.

تولید علم و پژوهش به پشتوانه وجود امنیت امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری موج، در پیام فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت هفته پژوهش صادر و در سایت پلیس منتشر شده، آمده است:‌ «پژوهش، تحقیق و تفحص؛ مسیری به سوی کسب علم و فناوری است و چه زیبا مقام معظم رهبری علم را توصیف کرده‌اند که "علم برای یک ملت، مهم‌ترین ابزار آبرو، پیشرفت و اقتدار است(۲۰/۰۸/۱۳۸۴)". سال ۱۴۰۱ از سوی مقام عظمای ولایت سال "تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین" نامگذاری شد تا همگان تلاش کنیم بر مبنای پژوهش به دانش دست یابیم و مسیر پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی را هموار سازیم. پیشرفت علمی تنها در سایه تلاش متراکم و انبوه یعنی تحقیق و پژوهش رقم می‌خورد.

پژوهش عرصه‌ای برای تبلور نوآوری‌ها و خلاقیت‌هاست و در سایه پژوهش و دستیابی به گوهر علم است که یک جامعه مسیر رشد و تعالی را طی کرده و به توانمندی و از همه مهمتر استقلال و قدرت دست می یابد. علم حاصل از پژوهش زمانی کارآمدی دارد که به فناوری و فناوری به صنعت تبدیل شود که این امر توسعه کشور را در پی خواهد داشت.

هفته پژوهش و فناوری فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تلاش شبانه روزی عزیزان فرهیخته و نخبه‌ای است که با شجاعت علمی و جدیتی جهادگونه در این عرصه اهتمام می‌ورزند تا خدمتی به بشریت ارائه دهند و بی شک نامی جاودان از خود باقی گذارند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت هفته پژوهش و تکریم همه پژوهشگران متعهد و جهادگر عرصه های مختلف به ویژه مدیران و کارکنان رده‌های تحقیقاتی و مطالعاتی فراجا آرزوی موفقیت و سربلندی در میدان پژوهش، فناوری، علم آموزی و نوگستری را برای این عزیزان داشته و پیشرفت روزافزون در این حوزه و گشایش افق هایی نو را برای ایران عزیز اسلامی در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد و تا پای جان تلاش می‌کند تا بستر این مسیر یعنی "امنیت" فراهم شود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزد. »

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه