English

رئیس بازرسی کل فراجا:

موضوع امنیت، تعطیل بردار نیست/حافظان امنیت، بدون وقفه مأموریت های خود را انجام می دهند

رئیس بازرسی کل فراجا، گفت: موضوع امنیت تعطیل بردار نیست و حافظان امنیت نیز بدون وقفه مأموریت های خود را انجام می دهند، بنابراین در این راستا امر نظارت باید مستمر باشد.

موضوع امنیت، تعطیل بردار نیست/حافظان امنیت، بدون وقفه مأموریت های خود را انجام می دهند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سردار مهدی معصوم بیگی در جلسه افتتاحیه و هماهنگی نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس در شیراز، اظهار داشت: نظارت ستادی یکی از برنامه های محوری بازرسی کل است که با کمک ستاد فراجا انجام می پذیرد و در این مأموریت تلاش می شود که شرایط مجموعه انتظامی در استان ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و برای فرمانده کل انتظامی کشور مانیتور گردد.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: موضوع امنیت تعطیل بردار نیست و حافظان امنیت نیز بدون وقفه مأموریت های خود را انجام می دهند، بنابراین در این راستا امر نظارت باید مستمر باشد.

وی با تشریح اهداف نظارت ستادی، افزود: رویکرد اصلاحی و آموزشی در نظارت ستادی از رده های انتظامی مد نظر است.

رئیس بازرسی کل فراجا رویکرد نظارت را برجسته سازی نقاط قوت، رفع موانع و مشکلات آموزشی و اصلاح فرآیندهای معیوب و نقاط ضعف احتمالی عنوان کرد و گفت: در این خصوص هنر آن است که بتوانیم راه حل برون رفت و تقویت نقاط ضعف را بیابیم و ارائه دهیم.

سردار معصوم بیگی با تأکید بر نتیجه محور بودن بازرسی ها و نظارت ها، تأکید کرد: انجام فرآیندها باید به نتیجه و اهداف مطلوب منجر گردد و در این صورت است که اقدامات ارزشمند می شود.

وی با تأکید بر توجه ویژه به اقدامات ابتکاری و خلاقانه، گفت: سرمایه انسانی باارزش ترین منابع یک سازمان انتظامی است و به تبع آن یک سرمایه انسانی خلاق و مبتکر بسیار ارزشمند و مهم است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: یکی از مولفه های اصلی اقتدار فراجا، سرمایه اجتماعی است که باید مورد توجه قرار گرفته و تقویت شود.

رئیس بازرسی کل فراجا ضمن تقدیر و تشکر ویژه از اقدامات و عملکرد مجموعه انتظامی استان فارس، گفت: از سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان به عنوان فرمانده ای مقتدر و پر تحرک که در عملیات های انتظامی و به ویژه در عملیات اخیر رهایی گروگان در شهر شیراز به موقع و سنجیده عمل کردند، تقدیر و تشکر دارم.

در ابتدای این جلسه، سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس گزارشی از اقدامات و عملکرد مجموعه انتظامی استان ارائه داد.

نیروی انتظامی فارس

دیدار رئیس بازرسی کل فراجا با خانواده شهید "عبیدانی" در شیراز 

سردار مهدی معصوم بیگی به همراه سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس با حضور در منزل شهید "خداکرم عبیدانی"، با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و با اهدا لوح تقدیر، از آن ها تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

شایان ذکر است، شهید والامقام "عبیدانی" از کارکنان شهربانی سابق بود که خرداد ماه سال ۱۳۶۰ بر اثر اصابت ترکش در شهرستان آبادان به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

رسیدگی به مشکلات انتظامی شهروندان در حرم مطهر شاه چراغ (ع)

ظهر امروز سردار مهدی معصوم بیگی رئیس بازرسی کل فراجا به همراه سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس پس از زیارت حرم مطهر شاه چراغ(ع) در شیراز، به بررسی مطالبات تعدادی از شهروندان پرداختند و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کردند.

نیروی انتظامی فارس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه