English

سردار اشتری در آیین تودیع ومعارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان:

ایجاد امنیت از مهمترین برنامه های ناجا در سال جهش تولید است

فرمانده انتظامی کشور گفت: ایجاد امنیت و امور فرهنگی وارتقا نظم و امنیت جز مهمترین برنامه های ناجا در سال جهش تولید است.

ایجاد امنیت از مهمترین برنامه های ناجا در سال جهش تولید است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردارحسین اشتری در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: با شیوع کرونا در کشور نیروی انتظامی علاوه برماموریت ذاتی خود در حوزه ارائه خدمت به بیماران کرونایی در بیمارستان های ناجا نیز وارد عمل شد.

وی با اشاره به احتکار مواد ضد عفونی  و بهداشتی در ابتدای شیوع کرونا گفت: با کار اطلاعاتی خوب پلیس محتکران مواد ضدعفونی و ملزومات بهداشتی شناسایی  و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کشور اضافه کرد: در حوزه برخورد با باندهای مافیایی قاچاق و فساد نیز کارهای خوبی انجام شده بطوری که نیروی انتظامی در گمرکات مستقر شده است.

وی بیان داشت: در شرایط بحران کرونا ویروس در کشور آرام کردن فضای جامعه مهمترین راهبرد ناجا در حوزه مقابله با کرونا است.

سردار اشتری ادامه داد: همچنین یکی از موضوعاتی که درابتدای شیوع کرونا باعث نگرانی و تشویش اذهان عمومی شده بود شایعه پراکنی در فضای مجازی بود که پلیس فتا بیش از ۱۳۰۰ تارنما را شناسایی و بیش از 300 نفر را نیز دستگیر کرد.

وی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار محور مواصلاتی با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط پلیس در کشورکنترل شد.

با اشاره به اینکه در حوزه برخورد با باندهای مافیایی قاچاق و فساد و ناامنی ها کارهای خوبی انجام شده افزود: نیروی انتظامی در گمرکات مستقر شده و پرونده های مفاسد اقتصادی در کل کشور تشکیل داده شده است.

سردار اشتری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد کرونا گفت: مردم با رعایت مصوبات و اعتماد به پلیس توانستند تا حد زیادی ویروس کرونا را در کشور کنترل کنند.

به گزارش موج؛ فرمانده ناجا در این مراسم سردار محمدرضا میرحیدری بعنوان فرمانده انتظامی استان معرفی و از خدمات سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی قبلی استان قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی