English

با حضور وزیر دادگستری:

آموزشگاه خیرساز امید آفرین در شیراز افتتاح شد

در دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور وزیر دادگستری، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای خیر ساز امیدآفرین همزمان با بهره برداری از ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی در سراسر کشور در شیراز افتتاح شد.

آموزشگاه خیرساز امید آفرین در شیراز افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، وزیر دادگستری ، امروز جمعه، ۱۳ بهمن ماه در حاشیه افتتاح این آموزشگاه گفت: جای خوشحالی و شادی دارد که افراد اموال خود را جایی صرف می‌کنند که برای آنها صدقه جاری دارد و مورد نیاز مردم است.

امین حسین رحیمی افزود: این مدرسه با این عظمت و زیبایی و استانداردهای لازم در یک منطقه محروم بنا شده که دانش آموزان اینجا پرورش پیدا کنند، آموزش ببینند و جزو نخبه های کشور شوند.

 

آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای مهارت را به دانش آموزان منتقل می کنند

استاندار فارس در این آیین با اشاره به افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه ای امیدآفرین در شیراز گفت: این آموزشگاه ها می توانند مهارت را به دانش آموزان منتقل کنند.

محمد هادی ایمانیه افزود: جوانان و نوجوانان ما می توانند با استفاده از این فضا ها، کار را یاد بگیرند و بلافاصله پس از فارغ التحصیلی در مکانی مرتبط با آنچه آموخته اند مشغول به کار شوند.

وی اظهار کرد: خوشحالیم که ورثه مرحوم عرب زاده و مرحومه رشید بیگی توانستند به وصیت آن عزیزان عمل کنند و در ساخت این هنرستان در یکی از محروم ترین نقاط شیراز کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه