English

استاندار فارس در جمع قهرمانان ورزشی مطرح کرد؛

ضرورت تکمیل ۵٠٠ پروژه نیمه‌تمام ورزش فارس

استاندار فارس ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه نیمه‌ تمام ورزشی استان فارس، خواستار تشکیل مجمع خیرین ورزش دوست شد.

ضرورت تکمیل ۵٠٠ پروژه نیمه‌تمام ورزش فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه، در آیین تجلیل از قهرمانان ورزش استان همزمان با آغاز دهه فجر، با بیان اینکه یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از توان و انرژی و انگیزه جوان‌ها، تقویت و توسعه ورزش است، افزود: از مدیریت ورزش استان می خواهم ورزش همگانی را جدی بگیرد.

وی افزود: استانداری هم در این زمینه آمادگی کمک دارد و از امام جمعه و دادگستری هم خواهش می‌کنیم حمایت کنند تا هر هفته ورزش همگانی در شیراز و شهرستان‌ها انجام شود و هر هفته هم یک دستگاه حامی مالی آن باشد. ضمن اینکه برای ورزش همگانی بانوان هم هر هفته یکی از بوستان‌ها اختصاص پیدا کند. 

استاندار فارس در ادامه به اهمیت استعداد یابی پرداخت و گفت: استعدادیابی کاری بسیار ارزشمند و نیازمند برنامه‌ریزی جدی است. 

ایمانیه در خصوص ورزش بانوان نیز گفت: خواهران عزیز ما با حفظ حرمت حجاب و عفاف، همواره مورد تقدیر مقام معظم رهبری هم قرار گرفته‌اند. در سفر هیئت دولت هم اعتبار خوبی گذاشته شد برای ورزش بانوان و قرار شد ورزشگاه حجاب هم به مرور بازسازی شود و خواهش من این است که بازسازی هر چه زودتر انجام شود. 

نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین به اهمیت ورزش روستاها تاکید کرد و گفت: اگر قرار است روستاییان در روستاها ماندگار شوند، باید از همه نعمات دنیوی برخوردار باشند. در راستای حمایت از ورزش روستایی، احداث و تکمیل ورزشگاه‌ها، آمادگی کمک داریم  و وزارت آموزش و پرورش هم قبول کرده تا با مشارکت اداره ورزش، در ساخت خانه‌های ورزش روستایی کمک کند. 

ایمانیه در ادامه بر استفاده بهینه از اماکن ورزشی تاکید کرد و گفت: اگر آمار بگیریم، متوجه می‌شویم که بسیاری از اماکن ورزشی در سازمان‌های دولتی، مدارس، دانشگاه‌ها و پادگان‌ها، ساعت‌های زیادی بدون استفاده می‌مانند. باید هم افزایی شود تا این‌همه سرمایه که از نظر مالی برای احداث آن‌ها هزینه شده است، ساعت‌های بیشتری در اختیار مردم قرار بگیرد. 

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه فارس بیشترین عشایر را در بین استان‌های کشور دارد، بر اهمیت فراهم کردن شرایط ورزش برای این قشر تاکید کرد. 

ایمانیه به لزوم تکمیل ۵٠٠ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان تاکید کرد و گفت: علاوه بر بودجه‌ها، باید از ظرفیت خیرین، مسئولیت اجتماعی کارخانجات و حتی مولدسازی در این زمینه استفاده کرد.

وی در پایان ضمن اینکه از ورزش‌ دوستان و ورزشکاران و بزرگان ورزش استان خواست سنگ بنای مجمع خیرین ورزش دوست را به یُمن روز ۱۲ بهمن بنا کنند، گفت: برای آغاز این اقدام ارزشمند، یک میلیارد تومان اول را استانداری به حساب این مجمع واریز خواهد کرد.

تجلیل از مدال آوران ورزشی+ فارس
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه