English

استاندار فارس در مراسم آغاز دهه فجر:

تلاش برای تحکیم جمهوری اسلامی وظیفه همه ماست

استاندار فارس، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سه شعار اصلی انقلاب دانست و تلاش برای تحکیم جمهوری اسلامی ایران را رسالت و وظیفه مسئولین و همه مردم عنوان کرد.

تلاش برای تحکیم جمهوری اسلامی وظیفه همه ماست
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه صبح امروز، پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران، با حضور در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز، ضمن شرکت در مراسم آغاز دهه مبارک فجر، با نثار گل به قبور شهدای نظام جمهوری اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.

استاندار فارس در این آئین ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه رجب، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافعین حرم، سلامت و امنیت را گرامی داشت و گفت: تشکیل جلسه در این جایگاه نورانی افتخار و سعادت است و امیدواریم ما هم به سبب شفاعت شهیدان مشمول عنایت خداوند شویم.
 
محمد هادی ایمانیه، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سه شعار اصلی انقلاب دانست و گفت: آنچه که رسالت امروز همه ما مدیران است اینکه در جهت تحکیم شعار جمهوری اسلامی تلاش بیشتری انجام دهیم.
 
وی با تاکید بر اینکه، ایران اسلامی مستقل ترین کشور در دنیا است و همه جهانیان این را قبول دارند، اظهار داشت: کسانی که بعد از انقلاب متولد شده‌اند شاید ندانند که در دوران قبل از انقلاب وضعیت آزادی در این کشور چگونه بود و امروز که به ما کنایه می زنند که فلان چیز آزاد نیست در مقایسه با آن دوران شاید بیشتر به طنز شباهت دارد.
مراسم آغاز دهه فجر
 
نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه، در رابطه با شعار سوم یعنی جمهوری اسلامی باید اقرار کنیم آنچه که شایسته اسلام بود را تاکنون نتوانسته‌ایم اجرا کنیم، افزود: تلاش های فراوانی صورت گرفته و وضعیت نسبت به قبل از انقلاب کاملا متفاوت است اما با آنچه که شایسته نام اسلام عزیز است هنوز فاصله داریم.
 
ایمانیه ادامه داد: اسلام هم برای تامین دنیا و معیشت مردم و هم برای آخرت، اخلاق و اعتقادات مردم بسیار جامع و کامل است و هرکجا که مشکل و نابسامانی می بینیم از ضعف اسلام نیست بلکه از مسلمانی ما است.
 
وی اظهار کرد: ما مدیران باید مرتب آسیب شناسی کنیم که چرا در فلان موضوع با دستورات اسلام فاصله داریم و قطعا می توانیم با کوشش بیشتر شعار سوم یعنی جمهوری اسلامی را هم به کمال بیشتری برسانیم و به مدینه فاضله ای که انتظار آنرا می کشیم نزدیک تر شویم.
 
استاندار فارس گفت: انقلاب اسلامی به سه دلیل به پیروزی رسید و چون این سه دلیل تا حدود قابل توجهی ادامه پیدا کرد امسال چهل و پنجمین سال این پیروزی را جشن می گیریم.
 
ایمانیه افزود: توجه به اسلام، رهبری امام راحل و وحدت و یکرنگی که اتفاق افتاد باعث شد که این انقلاب به رغم میل شرق و غرب پیروز شود.
مراسم آغاز دهه فجر+ شیراز
مراسم آغاز دهه فجر+ شیراز
 
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه