English

از ابتدای سال تاکنون:

۱۴۵ تن کالای اساسی در شهرستان بیضا توزیع شده است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۵ تن کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شده است.

۱۴۵ تن کالای اساسی در شهرستان بیضا توزیع شده است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، صدیقه مویدی، در این رابطه بیان کرد: با توجه به وضعیت بازار و نیاز شهروندان به تزریق کالای‌های اساسی، ۵۰ تن مرغ منجمد، ۲۷ تن شکر، ۱۳ تن میوه، ۳۹ تن برنج و ۱۶ تن گوشت منجمد تامین و عرضه گردید.

این مقام مسئول اظهار کرد: از ابتدای بهمن ماه امسال نیز پنج تن برنج با قیمت هر کیلو ۳۵۰ هزار ریال، چهار تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۶۵۵ هزار ریال و پنج تن شکر فله ای با قیمت هر کیلو ۲۸۵ هزار ریال توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا با اشاره به تامین و توزیع اقلام اساسی با همکاری اتحادیه‌ها، صنوف و تشکل‌های ذی‌ربط در این شهرستان افزود: در طول سال تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تخصیص اقلام اساسی به ‌منظور جلوگیری از افزایش نامتعارف قیمت‌ها، مقابله با گران‌فروشی و احتکار و همچنین تنظیم بازار انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای نظارت‌های میدانی از شروع سال جاری تاکنون در شهرستان بیضا بالغ بر ۵۰۰ مورد بازرسی از اصناف و کسبه عرضه کننده کالاهای اساسی توسط بازرسان جهاد کشاورزی به‌طور مستمر انجام شد و متخلفین شناسایی و به مراجه ذی‌صلاح معرفی شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه