English

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس خبر داد؛

حمایت ۱۲۰ میلیاردی از کسب و کارهای خانگی فرهنگ و هنر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از حمایت ۱۲۰ میلیارد ریالی دولت از کسب و کارهای خانگی مرتبط با فرهنگ و هنر در استان خبر داد.

حمایت ۱۲۰ میلیاردی از کسب و کارهای خانگی فرهنگ و هنر
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حمیدرضا قانعی افزود: توجه به مقوله فرهنگ، مسائل معیشتی اصحاب فرهنگ و هنر و ضرورت حمایت از این قشر فرهیخته یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم است. از این رو اتخاذ سیاست های حمایتی متناسب با منزلت پرچمداران فرهنگ و هنر کشور، توزیع عادلانه امکانات و رونق اقتصاد فرهنگ و هنر از محوری ترین برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی است که بارها بر آن تاکید شده است.

وی بیان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به عنوان یکی از مهمترین نهادهای متولی حمایت از فعالان فرهنگی و هنری استان فارس، اقدامات جدی در مسیر ارائه خدمات حمایتی، در حوزه خدمات فرهنگی و هنری، کسب و کارهای منتخب رسانه ای و تولید محتوای دیجیتال، کسب و کارهای چاپ و نشر فرهنگی و کسب و کارهای خدمات هنری بـرای شکوفایی اقتصاد فرهنگ و هنر در دولت سیزدهم بـه عمل آورده که از آن جمله می توان به تحقق ارائه تسهیلات به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه اشاره کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خاطر نشان کرد: این اداره کل تاکنون در سال ۱۴۰۲ بیش ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایت از کسب و کارهای خرد خانگی از فعالیت های فرهنگی و هنری حمایت کرده است اصحاب فرهنگ و هنر در سراسر استان فارس می توانند با ارائه طرح های مرتبط با این حوزه و ثبت نام کسب و کارهای خرد خانگی در سامانه حمایت از مشاغل خانگی https://smkh.mcls.gov.ir/ و یا درگاه ملی مجوزه ها https://mojavez.ir/ از تسهیلات کم بهره استفاده نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه