English

در هفت ماه نخست سال جاری:

۷۰ هزار نفر از مردم فارس آموزش های هلال احمر را فرا گرفتند

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: در هفت ماه نخست سال جاری جمعیت هلال احمر استان فارس موفق گردید تا با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی امداد و کمک های اولیه به ۷۰ هزار نفر از مردم استان،آموزش های امدادی لازم را ارائه نماید.

۷۰ هزار نفر از مردم فارس آموزش های هلال احمر را فرا گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، طیب طاهر زاده، امروز ۲۴ آبان ماه گفت: این آموزش ها که در ۳۴ شعبه شهرستانی هلال احمر صورت گرفته است شامل دوره‌های کمک های اولیه، مهارت پایه داوطلبی، آمادگی در برابر مخاطرات، خانه‌های هلال و مبتنی برنیاز بوده است که بیش از ۶۴ هزار نفر از این دوره‌ها بهره مند گردیده اند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر فارس تصریح کرد: علاوه بر اجرای آموزش های عمومی، ۱۹۰ دوره آموزش تخصصی از قبیل جستجو و نجات در حوادث جاده، جستجو و نجات در کوهستان، دسترسی با طناب، اصول پیمایش و ناوبری و پیش بیمارستانی برای چهار هزار و ۱۵۶ نفر از امدادگران و نجاتگران فعال در جمعیت هلال احمر استان فارس ارائه شده است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر فارس با بیان اینکه احساس نیاز مردم از دیگر اهداف ارائه آموزش‌های هلال احمر به شمار می آید افزود: از شهروندان خواستاریم در راستای کاهش خسارت‌های احتمالی در مواقع بحران، حضور در برنامه‌های آموزش‌های امدادی هلال احمر را جدی بگیرند.

طاهرزاده در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: سایت آموزشی خادم با آدرس اینترنتی khadem.ir و با شعار خانواده آماده در مخاطرات به عنوان یکی از مراجع اصلی آموزش های برخط جمعیت هلال احمر به شمار می آید که در این سایت بالغ بر ۲۰۰ دوره آموزشی با محتوا‌های مشخص به طور رایگان ارائه می‌گردد.

معاون آموزش و پژوهش هلال احمر فارس در پایان از برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی عمومی و تخصصی در ماه‌های آینده سال ۱۴۰۲ خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه