English

استاندار فارس:

زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرستان لامرد و مُهر فراهم است

استاندار فارس گفت: تمام زیرساخت های لازم از جمله آب، برق و گاز برای سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های لامرد و مُهر فراهم است.

زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرستان لامرد و مُهر فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه سه شنبه ۲۳ آبان ماه در جریان سفر به لامرد و مُهر در حاشیه جلسه شورای اداری این دو شهرستان افزود: از جمله در منطقه ویژه اقتصادی لامرد که به عنوان عسلویه دوم در کشور شناخته می‌شود زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری‌های جدید به ویژه در بحث صنایع پایین دستی مهیا است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه عبور خط انتقال آب خلیج فارس از شهرستان لامرد، شرایط برای سرمایه گذاری در زمینه صنایع آب بر مانند پتروشیمی و فولاد نیز در این شهرستان وجود دارد. 

 

۲۲ مصوبه رهاورد سفر به لامرد و مُهر

استاندار فارس گفت: سفر امروز ۲۲ مصوبه برای لامرد و مُهر به دنبال داشت که اجرایی شدن و تحقق آنها کمک بسیاری به توسعه و پیشرفت این دو شهرستان خواهد کرد.

ایمانیه افزود: در سفر نخست به لامرد و مُهر (بهمن ماه ۱۴۰۰) نیز ۳۳ مصوبه برای این دو شهرستان داشتیم که تاکنون افزون بر ۷۰ درصد آنها اجرایی شده است.

وی ادامه داد: ظرف ۲ سال گذشته تلاش شده که مشکلات روستاهای این ۲ شهرستان به ویژه در زمینه تامین آب آشامیدنی، برق، گاز و اجرای آسفالت معابر تا حد زیادی مرتفع شود و در ادامه نیز تلاش خواهیم کرد که باقیمانده مشکلات را نیز حل و فصل کنیم.

استاندار فارس، با اشاره به بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان لامرد هم گفت: به رغم اینکه این پروژه هم اینک از وضعت خوبی برخوردار است، اما ضرورت دارد که روند اجرای آن شتاب بیشتری گیرد تا یکی از امیدهای مردم به دولت سیزدهم یعنی تامین مسکن آنها محقق شود.

ایمانیه، همچنین در خصوص وضعیت پروژه های ورزشی شهرستان های لامرد و مُهر نیز گفت: پروژه‌های متعدد ورزشی این دو شهرستان در بحث ساخت، تکمیل و تجهیز با مشکلاتی مواجه هستند که می کوشیم این مشکلات و موانع رفع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه