English

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون خبر داد؛

توقیف ۴ هزار و ۱۴۴ قلم کالای غیر مجاز در کازرون

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: در بازرسی از عطاری ها و فروشگاه های عرضه مکمل های ورزشی، چهار هزار و ۱۴۴ قلم کالای دارویی غیر مجاز به ارزش بیش از یک میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال کشف و جمع آوری شد.

توقیف ۴ هزار و ۱۴۴ قلم کالای غیر مجاز در کازرون

به گزارش خبرگزاری موج فارس، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: در بازدید میدانی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، کارشناسان غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان، فرماندهی انتظامی، نماینده دادستان عمومی و انقلاب، رئیس دایره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناس اتاق اصناف کازرون، فعالیت عطاری ‌ها و صنوف فروش مکمل های ورزشی این شهرستان بررسی و یکی از این واحدهای صنفی به دلیل تخلف تعطیل شد.

محسن معینی افزود: عرضه داروهای چاقی و لاغری، داروهای مخدر، مکمل های ورزشی قاچاق و داروهای سقط جنین به دلیل دخالت در امور پزشکی و عرضه قرص برنج به دلیل به خطر انداختن سلامت مردم، در عطاری ها و صنوف عرضه مکمل های ورزشی ممنوع است.

او با هشدار نسبت به برخورد قانونی با تهدید کنندگان سلامت عموم، از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی در زمینه غذا و دارو، موارد را به واحد غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان کازرون اطلاع رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه