English

مدیر کل امداد فارس اعلام کرد؛

اهدا ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان استان فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از اهدا هزار سری جهیزیه به زوج های جوان فارس با هزینه ۵۰ میلیارد تومان با همکاری سپاه فجر خبر داد.

اهدا ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان استان فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مرتضی موصلی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در حاشیه همایش اهدا ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان که با حضور وزرای راه و شهرسازی و ورزش و جوانان و معاون رئیس جمهور در امور زنان برگزار شد گفت: یکی از برنامه های ارزشمندی که در راستای تحکیم بنیان خانواده همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان انجام شد؛آیین شروع زندگی ۱۰۰۰ زوج جوان است که با همکاری سپاه فجر استان، استانداری، کمیته امداد و سازمان ورزش و جوانان فارس و همچنین عنایت ویژه خیرین حقیقی و حقوقی صورت گرفت.

او یادآور شد: بخش قابل توجهی از زوج جوانی که در این مراسم حضور داشتند از خانواده معزز کمیته امداد و تعدادی از این عزیزان نیز توسط سپاه فجر استان و دستگاه های مردم نهاد شناسایی و معرفی شدند.

به گفته موصلی، تمام اقلام کالاهای اهدایی ایرانی بوده که با هزینه ۵۰ میلیارد تومان با همکاری سپاه فجر و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و خیرین تهیه و تامین شده و تا ۳ روز آینده به ۱۰۰۰ زوج تقدیم می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه