English

فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:

مرمت ۷۰۰ واحد مسکونی محرومین در شیراز

فرمانده سپاه فجر استان فارس از مرمت ۷۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در شهر شیراز خبر داد.

مرمت ۷۰۰ واحد مسکونی محرومین در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، سردار یداله بوعلی با بیان اینکه موضوع مسکن یکی از کارهایی است که سپاه در سطح شهر شیراز از سال گذشته شروع نموده است، گفت: برای اولین بار در شیراز توسط شورا و شهرداری موضوع محرومیت زدایی به شکل خاص و ویژه تحت عنوان یک راهبرد و اولویت مورد توجه  قرار گرفت که قابل تحسین و تقدیر است.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر مشارکت و همراهی شورا و شهرداری شهر شیراز و قرارگاه امنیتی و اجتماعی احمد بن موسی (ع) در مرمت مسکن محرومین، تصریح نمود: از سال گذشته تاکنون ۷۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در شهر شیراز مرمت شده است.  

سردار بوعلی با بیان اینکه این ۷۰۰ واحد مربوط به طرح مرمت ۱۰۰۰ واحد مسکونی تصویب و تایید شده از سوی شورا و شهرداری شیراز در سال گذشته است، افزود: برای هر واحد مسکونی یک میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است و ۳۰۰ واحد مسکونی باقیمانده نیز به سرعت مرمت خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مرمت ۱۰۰۰ واحد دیگر هم پیش بینی شده است و طی هفته های آینده قرارداد آن با شهرداری شیراز امضا خواهد شد، خاطر نشان کرد: انجام این کار در محلات، می تواند موثر و موجب رضایتمندی مردم شود.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه در بحث محرومیت زدایی در استان فارس سه قرارگاه ایجاد شده است، اذعان داشت: اولین قرارگاه تحت عنوان قرارگاه محرومیت زدایی استان فارس به ریاست استاندار و با مشارکت همه دستگاه ها و محوریت بسیج سازندگی در زمینه رفع محرومیت از تمام شهرستان ها به جز شهر شیراز فعالیت  می کند.

سردار بوعلی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز در حال فعالیت است، افزود: در شهرستان های ممسنی، کوهچنار، استهبان، خفر، اقلید و خرم بید، یک دهستان محروم هدف قرار داده شده که در ابعاد مختلف، کار عمرانی و آبادانی انجام می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه قرارگاه سوم نیز قرارگاه صیانت از حرم اهل بیت (ع) است، افزود: با حضور مسئولان استانی و شهر شیراز به ریاست استاندار، مصوبات این قرارگاه توسط قرارگاه احمد بن موسی (ع) در شیراز اجرا می شود.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان با بیان اینکه در شهرستان شیراز ۹۹ روستا وجود دارد که معابر آنها خاکی است، تصریح کرد: سپاه در این زمینه ورود کرده است و با کمک بنیاد مسکن، فرمانداران و دهیاران و تهیه یک میلیون متر مربع آسفالت برای روستا ها، در یک ماه گذشته ۳۰۰ هزار متر مربع آن آسفالت گردیده و ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده نیز باقیمانده معابر مذکور آسفالت خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه