English

ارتقای سطح خدمات مجموعه های رفاهی فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است

وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه در سفر استانی هیات دولت به فارس گفت: ارتقای سطح خدمات مجموعه های رفاهی فرهنگیان در دستور کار وزارت اموزش و پرورش است.

ارتقای سطح خدمات مجموعه های رفاهی فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، رضا مراد صحرایی در سفر رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان فارس در بازدید از مجموعه فرهنگی باشگاه فرهنگیان شماره یک شیراز گفت: فعالیت در مرکز رفاهی فرهنگیان شهر شیراز در دو بخش باید به صورت همزمان انجام شود.

وزیر آموزش وپرورش گفت: یکی از این فعالیت ها بهسازی و بازسازی وضع موجود است که باید اعتباراتی برای ان درنظر گرفته شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهر شیراز هدف گردشگری زیارتی ، درمانی و علمی بسیاری از فرهنگیان کشور می باشد فعالیت دیگری که لازم است انجام شود توسعه این مرکز در راستای خدمت رسانی به فرهنگیان است.

وزیر اموزش و پرورش و نماینده ویژه در سفر استانی هیات دولت به فارس گفت: ارتقای سطح خدمات مجموعه های رفاهی فرهنگیان در دستور کار وزارت اموزش و پرورش است.

وی به شهرستان‌های سرچهان، بوانات و اقلید در شمال استان سفر خواهد کرد و از پروژه‌های عمرانی این شهرستان‌ها بازدید و در مراسم افتتاح چند طرح مشارکت و با حضور در جمع اقشار مختلف مردم به سؤالات و مطالبات آنها پاسخ خواهد داد.

حضور در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان در شیراز و بازدید از چند آموزشگاه و پژوهشکده معلم، فضاهای دانشگاه فرهنگیان، حضور در شورای اداری استان فارس و ...، از دیگر برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به شیراز خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه