English

یک مسئول در شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد؛

گسترش زیرساخت های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از پروژه قائم- رحمت- احمدی که به همت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز در دست احداث است بر گسترش زیرساخت های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان تاکید کرد.

گسترش زیرساخت های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج فارس ، بازدید از پروژه قائم- رحمت- احمدی با حضور رئیس و اعضای کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر، معاون فنی و عمرانی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز و جمعی از مسئولان شهری انجام شد.

رضا محمدیان با تشریح جزییاتی از این پروژه گفت: تقاطع قائم- رحمت- احمدی، محور احمدی جنوبی را به سمت کمربندی شیراز متصل کرده و نقش ارزنده در دسترسی به حرم مطهر شاهچراغ «ع» و تسهیل عبور و مرور شهروندان و مبانی ایمن سازی دارد.

وی از این پروژه به عنوان یکی از طرح های فاخر شورا و شهرداری شیراز یاد کرد و افزود: امیدواریم با تلاش های سازمان عمران شهرداری شیراز این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

در ادامه این بازدید، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از تلاش برای بهره برداری این پروژه بر اساس برنامه زمان بندی خبر داد.

علی حسین عباسی با اشاره به جزییاتی از این پروژه افزود: این پروژه دارای ۲ عرشه مجزا به طول هر کدام ۲۲۷ متر و عرض ۱۱.۵ متر می‌باشد.

وی با اشاره به گنجاندن مسیر عبور عابر پیاده و مسیر دوچرخه سواری در این تقاطع گفت: سیستم سازه ای عرشه پل از نوع دال مجوف درجا ریز در طرفین بلور رحمت و عرشه با تیرهای پیش ساخته بتنی پیش تنیده روی بلوار رحمت است و ۷۲ شمع و ۴۸ ستون در آن اجرا می شود.

او پروژه قائم- رحمت- احمدی را بر مدار سازندگی ارزیابی کرد و افزود: بیش از ۱۰۰۰ متر مکعب بتن ریزی و بیش از ۳۲۶ هزار کیلوگرم آرماتوربندی انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز در بخش پایانی سخنانش خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان برای جابجایی تاسیسات و پیشرفت پروژه شد.

شهرداری شیراز

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه