English

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مسابقه پله نوردی مجازی نابینایان و کم بینایان فارس برگزار می شود

رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس از برگزاری مسابقه پله نوردی مجازی نابینایان و کم بینایان در فارس بمناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

مسابقه پله نوردی مجازی نابینایان و کم بینایان فارس برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدرضا جعفری رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس از برگزاری مسابقه پله نوردی مجازی نابینایان و کم بینایان در فارس بمناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: مقام معظم رهبری در بخشی از بیانات ارزشمند خود می فرمایند: اگر ملت ایران هشت سال جنگ تحمیلی را نمی‌داشت، البته خیلی از ویرانی‌ها را، خیلی از فقدان‌ها را، خیلی از خسارت‌ها را نمی‌داشت؛ اما این اعتماد به نفس را هم نمی‌داشت؛ این قدرت علمی، نظامی و پیشرفت صنعتی را هم نمی‌داشت؛ این عزّتی را هم که در مقابل چشم جهانیان به دست آورده است، نمی‌داشت؛ این حالت یأس و ناامیدی از تسلّط بر این ملت هم در دل دشمنان بزرگ او به وجود نمی‌ آمد. 

وی افزود: ضمن گرامیداشت، یاد و خاطره دلاور مردیهای رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی و مقارن با هفته دفاع مقدس، انجمن ورزش های همگانی هیئت نابینایان و کم بینایان استان فارس ضمن اجرای غبارروبی مزار مطهر شهدا اقدام به برگزاری مسابقه مجازی پله نوردی ویژه نابینایان و کم بینایان استان فارس، دل نوشته ای به شهدا و دیگر برنامه های فرهنگی در این ایام را می نماید.

وی گفت: ورزشکاران نابینا و کم بینا در سراسر استان پهناور فارس می توانند در این رقابت در دو رده سنی بالا و زیر ۱۸ سال شرکت نمایند.

جعفری افزود : ورزشکاران می توانند ۳۰ ثانیه از پله نوردی خود را فیلم برداری کرده و در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ ارسال نمایند و پس از بررسی و داوری تصاویر به نفرات برتر هدایایی ارزشمند از طرف هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس اهدا خواهد شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه