English

طی دو سال گذشته انجام شده:

ارایه بیش از ۳۳ میلیون خدمت آزمایشگاهی در بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی فارس

مدیر امور آزمایشگاه های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ارایه ۳۳ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۸۰۳ خدمت آزمایشگاهی در بیمارستان ها، مراکز درمانی دولتی تحت پوشش و آزمایشگاه مرجع معاونت درمان دانشگاه خبر داد.

ارایه بیش از ۳۳ میلیون خدمت آزمایشگاهی در بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سهند محمدزاده با اشاره به خدمت رسانی حدود ۳۳۰ آزمایشگاه فعال در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در دو سال گذشته حدود هزار بازدید نظارتی از آزمایشگاه های تشخیص طبی شهر شیراز انجام شده است.

او ادامه داد: همچنین در بازه زمانی دو سال گذشته، ۶ آزمایشگاه ناباروری IUI و IVF در ۶ شهرستان داراب، فیروزآباد، آباده، نورآباد ممسنی، لامرد و اقلید راه اندازی شده است.

محمدزاده، راه اندازی «موبایل لب» شامل تخصیص یک دستگاه اتوبوس به همراه تجهیزات و سکوبندی و طراحی داخلی با هدف ارائه خدمات آزمایشگاهی در اردوهای جهادی و بحران ها را از دیگر اقدامات مجموعه معاونت درمان در حوزه امور آزمایشگاه ها برشمرد.

مدیر امور آزمایشگاه های معاونت درمان دانشگاه در ادامه  با اشاره به اهمیت آموزش و ارتقای سطح علمی کارکنان، از برگزاری ۱۱ دوره بازآموزی تخصصی کارشناسان آزمایشگاه ها در زمینه بانک خون، هماتولوژی و کنترل کیفیت در آزمایشگاه ها خبر داد.

صدور ۳۱۴ مجوز کسب و کار آزمایشگاهی و راه اندازی برنامه ارزیابی خارجی در آزمایشگاه و طراحی نرم افزار و ایجاد شبکه آزمایشگاهی پزشکی و راه اندازی آزمایشگاه های مرکزی؛ از دیگر طرح های در دست اقدام این مدیریت است که محمدزاده به آنها اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه