English

مدیر کل آموزش و پرورش‌ فارس خبر داد؛

تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار به زیباسازی و نمازخانه های مدارس شیراز

مدیر کل آموزش و پرورش فارس، از تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار ویژه زیباسازی فضا و تهیه فرش نمازخانه های مدارس شهر شیراز خبر داد و گفت: همایش تجلیل از دانش آموزان فعال نماز نیز به زودی در سطح استان برگزار می شود.

تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار به زیباسازی و نمازخانه های مدارس شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری در جلسه شورای توسعه و تعمیق فرهنگ نماز استان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: نماز می تواند مشکل گشای مسائل تربیتی ما باشد و آموزش و پرورش بهترین مکان برای برپایی این موضوع است.

وی افزود: نحوه ورود مدیران مدارس به موضوع اقامه نماز در مدرسه بسیار مهم است لذا ضروری است ساز و کاری تدارک دیده شود تا این فریضه الهی به بهترین وجه در مدارس اقامه شود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: راه اندازی کانالی با موضوع و با عنوان از فرش تا عرش در فضای مجازی در دستور کار ستاد اقامه نماز استان قرار می گیرد و مدیران مدارس عضو این کانال در فضای مجازی خواهند شد.

عسکری ادامه داد: برگزاری جلسه مشترک شورای توسعه و تعمیق فرهنگ نماز استان فارس با استاندار و درخواست مساعدت از ایشان برای پشتیبانی از اقامه نماز در مدارس جمله برنامه های حوزه نماز در آستانه سال جدید تحصیلی خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس، از تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار ویژه زیباسازی فضا و تهیه فرش نمازخانه های مدارس شهر شیراز خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای ارج نهادن به تلاش دانش آموزان در امر اقامه نماز در سال تحصیلی گذشته، همایش تجلیل از دانش آموزان فعال نماز به زودی در سطح استان برگزار می شود.

وی گفت: سال گذشته میزبان اجلاسیه سراسری نماز در شیراز بودیم بنابراین ضروری است تمام نقاط ضعف و قوت آن اجلاسیه را بررسی و به رفع نقاط ضعف در حوزه نماز استان بپردازیم.

عسکری اضافه کرد: اجرای طرح مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز امسال نیز استمرار می یابد و در این زمینه جلسه توجیهی ویژه چهار ناحیه شیراز، برگزار خواهد شد.

وی گفت: امیدوارم آنچنان که شایسته نماز است بتوانیم در مسیر اقامه نماز و نهادینه کردن این فریضه الهی در جامعه قدم بر داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه