English

رییس پلیس آگاهی استان فارس خبر داد؛

دستگیری قاتل فراری پس از ۲۰ سال در شیراز/تغییر هویت قاتل

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که به اتهام قتل از سال ۱۳۸۱ تا کنون تحت تعقیب و متواری بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرهنگ کاووس حبیبی، در تشریح جزئیات دقیق این خبر بیان کرد: در پی اخذ یک فقره نیابت قضایی از دادگاه کیفری شهرستان اهواز مبنی بر دستگیری قاتلی که به اتهام قتل از سال ۱۳۸۱ تا کنون تحت تعقیب و متواری می باشد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد قاتل فراری پس از اینکه در سال ۸۱ در شهر اهواز مرتکب قتل شده است به استان فارس فرار کرده و با تغییر هویت خود اکنون در یکی از باغات اطراف شهر شیراز سکونت دارد که موقعیت جغرافیایی و راه‌های ورودی و خروجی باغ به طور دقیق مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ حبیبی بیان داشت: کارآگاهان با هوشیاری کامل مخفیگاه متهم را زیر نظر قرار داده و پس از اینکه وی در انتهای شب با یک خودرو وارد محل مورد نظر شد، سه تیم عملیاتی پس از محاصره باغ در یک عملیات ضربتی قاتل فراری را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی گردید و هویت خود را به درستی بیان نمی کرد و  پس از انتقال به پلیس آگاهی هویت اصلی قاتل از طریق اداره تشخیص هویت احراز و پس از تکمیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی لازم روانه زندان شد.

گفتنی است قاتل ۴۴ ساله به دلیل اختلافات طایفه‌ای با سلاح گرم مقتول (مذکر) را به قتل رسانده و با تغییر دادن هویت، تا کنون خود را از دید پلیس مخفی کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه