English

سرپرست معاونت سیاسی استانداری فارس:

دولت با قدرت با امپراتورهای ایجاد شده در حوزه اقتصادی مقابله خواهد کرد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: برخی در سایه غفلت هایی که در سال های گذشته صورت گرفته است امپراطوری‌ های اقتصادی برای خود ایجاد کردند که موجبات فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم عزیز را فراهم کرده اند اما دولت مصمم است با حساسیت و قاطعیت با فساد مبارزه کند و این امپراطوری ها را برچیند.

دولت با قدرت با امپراتورهای ایجاد شده در حوزه اقتصادی مقابله خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از استانداری فارس، اسماعیل قزل سفلی در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زرقان افزود: تقابل حق و باطل در یک جنگ تمام عیار ترکیبی در حوزه ادارکی و شناختی خود را نشان می دهد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: طی سال‌هایی که از پیروزی انقلاب می گذرد تمام مسئولان در ادوار مختلف برای کشور زحمت کشیدند اما جریان انقلابی در کشور فرصت ظهور و بروز چندانی نداشته است.


وی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم در ۲ سال گذشته در شرایطی فعالیت خود را در کشور آغاز کرد که گفته می شد اگر FATF پذیرفته نشود و برجام احیاء نگردد؛ امکان فروش نفت وجود ندارد و یا به ما واکسن کرونا داده نمی شود.

او اظهار کرد: اما دولت مردمی سیزدهم طی همین دو سال توانست هم نفت را بفروشد و هم ۶۰ میلیون واکسن کرونا تامین کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: طی این مدت اصلاح اقتصادی در حوزه یارانه ها انجام شد و برخی از اقدامات زیر ساختی در کشور صورت گرفت از جمله سامانه کسب و کار که مانع امضاهای طلایی شد.

قزل سفلی افزود: در حوزه‌های عمرانی نیز دولت مردمی سیزدهم به شکل مساله محور وارد چندین فعالیت از جمله طرح جهاد آبرسانی به روستاها شد و در حوزه مسکن هم در این مدت اتفاقات خوبی را در کشور و استان شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: برخی در سایه غفلت هایی که در سال های گذشته صورت گرفته است امپراطوری‌های اقتصادی برای خود ایجاد کردند و سلطان های اقتصادی در برخی حوزه ها سر بر آورده اند و موجبات فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم عزیز را فراهم کرده اند اما دولت مصمم است با حساسیت و قاطعیت با فساد مبارزه کند و این امپراطوری ها را برچیند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه