English

طی سه ماه نخست امسال؛

۴۵۰۰ عمل جراحی در بیمارستان نمازی شیراز، انجام شده است

رییس بیمارستان نمازی شیراز گفت: در سه ماه نخست امسال، چهار هزار و پانصد عمل جراحی نیز در مرکز آموزشی درمانی نمازی انجام شده است.

۴۵۰۰ عمل جراحی در بیمارستان نمازی شیراز، انجام شده است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، احمد حسین زاده،رییس بیمارستان نمازی شیراز در این خصوص اظهار کرد: در سال گذشته، حدود ۱۵۰ هزار بیمار به بیمارستان نمازی مراجعه کرده اند که از این تعداد حدود ۶۰ هزار بیمار بستری و ۳۰ هزار نفر تحت نظر قرار گرفته و مداوا شده اند.

او با اشاره به فراهم بودن امکانات و تجهیزات کامل پزشکی در بیمارستان نمازی افزود: در سال ۱۴۰۱، به ۶۰ هزار مراجعه کننده به این مرکز درمانی، ۱۰۳ خدمت پاراکلینیکی از جمله رادیوتراپی، پزشکی هسته ای، یورو دینامیک، سونوگرافی، ام آر آی، رادیولوژی و آزمایشگاه، ارائه شده است.

رییس بیمارستان نمازی آمار مراجعه به این مرکز درمانی در سه ماهه نخست سال جاری را نیز حدود ۴۰ هزار بیمار اعلام کرد که از این تعداد حدود ۱۶ هزار بیمار بستری و هشت هزار مورد تحت نظر قرار گرفته و مداوا شده اند.

رییس بیمارستان نمازی شیراز

او همچنین تعداد مراجعان سرپایی برای دریافت خدمات پاراکلینیک به مرکز آموزشی درمانی نمازی در سه ماهه نخست امسال را ۱۶ هزار بیمار عنوان کرد و افزود: آمارها نشان می دهد ۲۸ هزار خدمت پاراکلینیک به صورت سرپایی به این افراد، ارایه شده است.

حسین زاده ادامه داد: در سه ماه نخست امسال، چهار هزار و پانصد عمل جراحی نیز در مرکز آموزشی درمانی نمازی انجام شده است.

رییس بیمارستان نمازی اظهار کرد: در حال حاضر این مرکز آموزشی درمانی با حضور ۳۷۲  پزشک متخصص و فوق تخصص، در کنار دیگر اعضای کادر درمان و اداری، همچنین با دارا بودن ۹۴۲ تخت فعال، ۶۰ بخش بستری و حدود ۲۰ واحد پاراکلینیک، آماده ارائه خدمت به بیماران و مراجعان است.

او ادامه داد: بیمارستان نمازی به عنوان یک بیمارستان دانشگاهی، تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و موقوفه مرحوم «محمد نمازی»، همزمان با ارائه خدمات درمانی و تشخیصی به بیماران و مراجعان، آموزش دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی در مقاطع مختلف را نیز بر عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه