English

سرپرست مرکز آموزشی درمانی متینی کاشان خبرداد؛

انجام بیش از دو هزار و صد عمل جراحی در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲

سرپرست مرکز آموزشی درمانی متینی کاشان، از انجام بیش از دو هزار و صد عمل جراحی گوش، چشم، حلق، بینی و لیزیک در سه ماهه اول امسال در این مرکز خبر داد.

انجام بیش از دو هزار و صد عمل جراحی در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، امیر احسنی آرانی اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و 200 مورد به صورت بستری و  900 عمل نیز به صورت سرپایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ مورد از اعمال سرپایی عمل لیزیک بوده است، افزود: بیشترین اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی در این مدت مربوط به چشم  بوده است  و کمترین مربوط به اعمال جراحی گردن می باشد.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی متینی کاشان در ادامه اظهار داشت: انواع  اعمال جراحی شامل اعمال جراحی تخصصی گوش، حلق و بینی (ENT) و اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی چشم و لیزیک چشم در این مرکز انجام می شود.  

سرپرست مرکز آموزشی درمانی متینی، با بیان اینکه درسال گذشته بیش از شش هزار اعمال جراحی در این مرکز انجام شده است،گفت : این مرکز با  برخورداری از امکانات و کادر پزشکی متعهد و با تجربه در تشخیص بیماری ها و درمان بیماران، توانسته است خدمات درمانی مطلوبی را به مردم منطقه کاشان و سایر شهرهای همجوار ارائه نماید.

وی، افتتاح اولین مرکز لیزیک در کاشان،کسب گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت (ISO 9001:2008)، راه اندازی کلینیک ویژه  چشم، گوش و حلق و بینی، انکولوژی اطفال، موفقیت در دریافت گواهینامه مدیریت یکپارچه (IMS) (شامل  ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001) و ... را از افتخارات این مرکز درمانی برشمرد.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی متینی، کسب رضایتمندی حداکثر مراجعین در زمینه خدمات چشم، گوش، حلق و بینی را از اهداف این بیمارستان عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه