English

رییس اداره ارزیابی آموزش و پرورش فارس خبر داد:

تغییر پنج مدیر مدرسه در پی بازدید و گزارش بازرسان

رییس اداره ارزیابی عملکرد و‌پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس از تغییر پنج مدیر مدرسه در پی بازدید و گزارش بازرسان ستاد ثبت نام در مدارس فارس خبرداد.

تغییر پنج مدیر مدرسه در پی بازدید و گزارش بازرسان

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید اسماعیل حسینی در این رابطه گفت: از ابتدای تیرماه و شروع ثبت نام دانش اموزان برای سال تحصیلی پیش رو تا کنون بیش از سه هزار و ۵۳۶ بازدید توسط بازرسان محسوس و نامحسوس از فرایند ثبت نام دانش اموزان در مدارس استان انجام شده است.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و‌ پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس گفت: همچنین سامانه شکایات مردمی نیز فعال شده است و گزارشات مردمی دریافت شده است.

حسینی گفت: تاکنون تغییر پنج مدیر مدرسه در پی بازدید و گزارش این بازرسان از فرایند ثبت نام در مدارس فارس انجام شده و این بازدید ها همچنان ادامه دارد.

دبیر کارگروه نظارت و ارزیابی پروژه مهر بازگشایی مدارس فارس گفت: این پنج مدیر مربوط نواحی آموزش و پرورش شهر شیراز و شهرستانهای زرقان و مرودشت بوده است.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و‌پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس عمده ترین تخلفات را دریافت وجه هنگام ثبت نام و عدم رعایت محدوده جغرافیایی ثبت نام عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه