English

چرخ تولید کشور به همت صنعتگران و معدنکاران در حال حرکت است

رئیس اتاق بازرگانی فارس در پیامی ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن، گفت: ۱۰ تیرماه سالروز گرامیداشت و یادآوری اهمیت صنعت و معدن در سرنوشت کشور و پاسداشت تلاشهای مجاهدانه و خستگی ناپذیر فعالان این عرصه است که با اراده پولادین و همت مضاعف، چرخهای اقتصاد، تولید و رونق اقتصادی را به حرکت درآورده اند.

چرخ تولید کشور به همت صنعتگران و معدنکاران در حال حرکت است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مهندس رازقی رییس اتاق بازرگانی فارس  در پیامی ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن به فعالان اقتصادی گفت: ۱۰ تیرماه سالروز گرامیداشت و یادآوری اهمیت صنعت و معدن در سرنوشت کشور و پاسداشت تلشهای  مجاهدانه و خستگی ناپذیر فعالان  این عرصه است که با اراده پولادین و همت مضاعف، چرخهای اقتصاد، تولید و رونق اقتصادی را به حرکت درآورده اند.نامگذاری این روز، فرصت مناسبی است تا به مهمترین محرک و مشوق تولید و ضربان اقتصاد کشور یعنی جهادگران بخش صنعت و معدن، نگاهی اندیشمندانه و با تدبر بیشتر شود و در جهت تداوم بیش از پیش واحدهای صنعتی و معدنی در راستای پشتیبانی از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین گام های کلیدی برداشته شود. 

بی شک پیشرفت و کسب موفقیت های بی بدیل فعالان حوزه صنعت و معدن نشانه ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر تلاشگران عرصه صنعت و معدن این مرز و بوم است. استخراج معادن و معدنکاری و توسعه ی  صنعت در زمینهای گوناگون صنعتی، از دیرباز در استان فارس متداول بوده است اما دسترسی نداشتن به آب، قطعی مکرر برق و عدم دسترسی به گاز از جمله دغدغها و موضوعهای مهم و اساسی واحدهای صنعتی و معدنی استان است که موجی از سردرگمی و نگرانی را برای فعالان اقتصادی ایجادکرده است.از آنجا که رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی و حمایت از کارخانه ها ،جریان تولید کالاهای بهتر و باکیفیت تر و همچنین رفاه بیشتر را سرعت می بخشد، دراین راستا تالش اتاق بازرگانی فارس براین است تا با شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی، معدنی و صنعتی شرایط مناسبی را جهت توسعه پایدار و بالندگی تولید ملی مهیا سازد.

تصحیح اقتصاد و بهبود شرایط کامل  اقتصادی از جمله الزمه های اقتصاد ایران است. رسیدن به اتحاد و اتفاق نظر و اتخاذ شیوه های هماهنگ شده برای توسعه صنعتی مهمترین گام همکاری هر دو بخش دولتی و خصوصی است که این پدیده مثبت و کارساز بر پایه همکاری و وحدت رویه ملی، می تواند جهش کمی و کیفی فعالیت های تولیدی صنعتی و معدنی کشور و استان را به ارمغان بیاورد. امید است در کنار نامناسب بودن محیط کسب و کار کشور، یکصدایی و همراهی دولتمردان را جهت اشتغالزایی ، صادرات و تولید ارزش افزوده واحدهای صنعتی و معدنی شاهد باشیم و صنعت کشور و استان با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصتهای رشد و توسعه، با عبور از موانع پیش رو و فائق آمدن بر مشکلات بتواند با شکوفایی روز افزون خود پایه های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر بخشد.

در پایان روز صنعت و معدن را بهانه ای قرار داده تا این روز خجسته و همایون را به تمامی فعالان ارزشمند در حوزه صنعت و معدن تهنیت عرض نمایم و برای کل یه زحمتکشان و دلسوزان این  عرصه که مجاهدانه در راه صیانت از پویندگی صنعت و مسیر آینده ای روشن، کوشش می کنند توفیق و سربلندی آرزو کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه