English

پلمب ۳۱ واحد صنفی متخلف در شیراز

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف و اماکن عمومی کلانشهر شیراز، 31 واحد صنفی متخلف پلمب شد.

پلمب 31 واحد صنفی متخلف در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس ، سرهنگ "کاووس محمدی" ، اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف و اماکن عمومی کلانشهر شیراز، طی 10 روز گذشته توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، مأموران انتظامی از 274 واحد صنفی بازدید به عمل آوردند که در نتیجه آن، 31 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات پلمب شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه اجرای این طرح و برخورد با صنوف متخلف، مطالبه عمومی شهروندان بوده و رضایت آنان را به همراه داشته است، گفت: اجرای این طرح و بازدید از صنوف به صورت مستمر در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

سرهنگ محمدی با تقدیر و تشکر از متصدیان صنوف قانونمند که با شهروندان و پلیس همکاری و همیاری لازم را داشته اند، افزود: اجرای اینگونه طرح های انتظامی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می پذیرد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه