English

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

دستان پربار معلمان استان فارس در دومین جشنواره کشوری معلمان مولف

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، از درخشش فرهنگیان استان فارس در دومین جشنواره کتاب سال معلم یا همان معلمان مولف خبر داد.

دستان پربار معلمان استان فارس در دومین جشنواره کشوری معلمان مولف

به گزارش خبرگزاری موج  فارس، علیرضا شاد باش بیان کرد: دومین جشنواره کتاب سال معلم به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان تهران در بهار و تابستان  1401 برگزار شد. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی فرهنگیان مولف، کمک به ارتقا سطح دانش فرهنگ مکتوب جامعه، تکریم و قدرشناسی از پدیدآورندگان متعهد و متخصص کتاب در بین فرهنگیان کشور، استفاده از آثار فرهنگی آنان در جشنواره های کتابخوانی آموزش و پرورش و حمایت مادی و معنوی از معلمین مولف برگزیده برگزار می شود.

وی گفت:تمامی همکاران شاغل در مدارس و مراکز پرورشی، ادارات داخل و خارج از کشور و کارکنان اداری، کارشناسان، مدیران، مربیان، مشاوران تربیتی مدارس، استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان می توانستند در این جشنواره شرکت نمایند.

شاد باش اعلام کرد: این جشنواره در 24 موضوع برگزار و فرهنگیان مولف و معلمان اهل قلم می توانستند آثار خود را تا 20 اردیبهشت  1401 به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

وی تاکید کرد: اختتامیه این جشنواره در روز 14 تیرماه همزمان با روز قلم در تهران برگزار خواهد شدو استان فارس با 127 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره به عنوان استان برگزیده در تعداد آثار معرفی گردیده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: 49 نفر از کل کشور به اختتامیه جشنواره دعوت شده اند که 5 نفر از استان فارس می باشد .

وی در ادامه افزود محمد علی بوستانی از ناحیه دو شیراز ،محمد حسن بوستانی و زهرا غریب زاده از ناحیه یک شیراز ، محسن غلامی از ناحیه چهار شیراز و الهه کشاورز از فیروز آباد به عنوان منتخبین استان فارس در این اختتامیه حضور خواهند داشت.

خاطر نشان می شود: این جشنواره با همت معاونت پرورشی و فرهنگی و اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و با همکاری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور، دانشگاه فرهنگیان ، دانشگاه شهید رجایی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ، انتشارات منادی تربیت انتشارات مدرسه، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه