English

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس در نامه‌ای خطاب به رئیس دادگستری این استان:

شیرینی ایام نوروز بر کام مردم شیراز تلخ شد/ علی رغم پیش بینی هواشناسی مسئولین امر کوتاهی کرده اند

در نامه سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس به رئیس دادگستری فارس در پی وقوع سیل در شیراز آمده است: علی رغم پیش بینی هواشناسی مسئولین امر کوتاهی کرده اند و این امر، شیرینی ایام نوروز بر کام مردم شیراز تلخ کرد.

شیرینی ایام نوروز بر کام مردم شیراز تلخ شد/ علی رغم پیش بینی هواشناسی مسئولین امر کوتاهی کرده اند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، درپی سیل اخیر در شیراز و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس با ارسال نامه ای به رییس دادگستری استان فارس درخواست برخورد با مسئولین امر کرده و گفت: علی رغم پیش بینی هواشناسی مسئولین امر کوتاهی کرده اند و این امر، شیرینی ایام نوروز بر کام مردم شیراز تلخ کرد.

متن نامه بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و اناالیه راجعون

ریاست محترم دادگستری استان فارس

جناب آقای القاصی مهر

 سلام علیکم؛

  همان طور که مطلع اید؛ صبح امروز در اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب، شاهد حادثه ای تلخ و تاثر برانگیز در ورودی شهر شیراز یعنی دروازه قرآن بودیم که در این حادثه برابر آمار دستگاه های مسئول تعدادی از هم وطنان عزیزمان که قریب به اتفاق آن ها از مسافرین نوروزی بودند، جان خود را از دست دادند و شیرینی بارش نعمت الهی اینگونه بر کام مردم مهمان نواز شیراز تلخ شد. جا دارد از همین طریق ضمن ابراز همدردی با خانواده های بازماندگان، مراتب تاسف و تسلیت خود را به این عزیزان اعلام بداریم.

ریاست محترم دادگستری استان فارس

ضمن تشکر از پیگیری و حضور به موقع دادستان شیراز در صحنه وقوع حادثه جهت بررسی های لازم، از شواهد و قرائن اینگونه بر می آید که علی رغم پیش بینی و هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در این ایام؛ متاسفانه برخی دستگاه‌های مسئول در این زمینه قصور و سهل انگاری داشته اند که نتیجه این بی تدبیری و قصور باعث جان باختن تعدادی از هم وطنان عزیزمان شده است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس ضمن ابراز تاسف مجدد به علت وقوع این حادثه غم انگیز؛ انتظار دارد مجموعه قضایی استان با فوریت، جدیت و با دقت تمام ابعاد این حادثه غم انگیز را بررسی نموده و برخورد قاطع، قانونی و سریع با خاطیان احتمالی و مسئولین ذیربط سهل انگار و کم کار در این حادثه را داشته باشد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه