English

استاندار فارس در جلسه ستاد مدیریت بحران خبر داد:

آلودگی آب شهر شیراز کذب است

استاندار فارس گفت: متاسفانه در سیل امروز شیراز هم فوتی داشتیم و هم آسیب دیده که بازماندگان و مصدومین به منظور اسکان، تغذیه و درمان به مراکز مناسب انتقال داده شده اند.

آلودگی آب شهر شیراز کذب است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، عنایت اله رحیمی استاندار فارس در جلسه ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به ۱۷ نفر فوتی در سیل امروز شیراز، هرگونه آلودگی در آب این شهر را تکذیب کرد.

وی با بیان اینکه 35 نفر در این حادثه مصدوم شده اند، اظهارداشت: بازماندگان و مصدومین به منظور اسکان، تغذیه و درمان به مراکز مناسب انتقال داده شده اند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که امروز حدود ساعت ده و سی دقیقه، بارندگی بسیار شدیدی به میزان  18 میلی متر در 10 دقیقه روی داد، افزود: این بارندگی شدید موجب راه افتادن سیلاب از شمال به سمت ورودی شیراز در دروازه قرآن شد و خودروهایی که در حال حرکت از سمت جنوب به سمت شمال بودند را به عقب راند که در نتیجه خودروها با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از بروز سیل، اعضای ستاد بحران استان و خود استاندار در محل سیلاب حاضر شده و امدادرسانی در اسرع وقت صورت گرفت؛ مصدومین به بیمارستان، متوفیان به پزشکی قانونی و خودروها به پارکینگ تحت نظر نیروی انتظامی منتقل شده اند.

استاندار فارس تاکید کرد: شایعات فضای مجازی از جمله آلودگی آب شهر، مسدود شدن خیابان ها و هرگونه ناامنی را تکذیب می کنم.

رحیمی با اشاره به این که برای دو روز آینده، بارندگی شدیدی پیش بینی شده است، گفت: شهر شیراز توسط ارتفاعات مختلفی احاطه شده و شیب به سمت شهر است؛ به ویژه دروازه قرآن که دارای شیب تندی است.

نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: از دو هفته قبل ستادهای بحران در استان فارس تشکیل شده است و آمادگی لازم برای مقابله و مدیریت بحران وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه