English

استاندار مازندران خبر داد:

شارژ ۱۰۰ میلیارد ریالی دولت برای تنخواه سیل مازندران

استاندار مازندران گفت: تنخواه سیل اخیر مازندران به مبلغ 100میلیارد ریال که هفته پیش از سوی دولت به مازندران ابلاغ گردید، به استانداری پرداخت شد. ‎

شارژ 100 میلیارد ریالی دولت برای تنخواه سیل مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ،احمد حسین زادگان اظهار داشت : سفر وزرای دولت و معاون اول رئیس جمهور در تخصیص این تنخواه تاثیر زیادی داشت که می تواند به انعطاف پذیری و باز شدن دست استانداری و مجموعه استان برای امداد رسانی و خدمات رسانی به سیل زدگان کمک زیادی کند.

وی با بیان اینکه دولت بخصوص شخص رئیس جمهور و وزرا از ابتدای سیل در کنار و حامی مردم مازندران بودند، گفت: نگاه دولت برای بازگشت هرچه سریعتر مردم به زندگی و کسب و کار عادی خود بسیار جدی و ویژه است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه روند پرداخت خسارات و کمک هزینه ها به سیل زدگان از شنبه گذشته آغاز شد ،افزود: تمامی بانکها موظف شدند طبق مقررات و در کمترین زمان ممکن تسهیلات رادر اختیار مردم قراردهند.

حسین زادگان همچنین اعلام کرد که امروز بیش از یک هزار و 100 نفر برای اخذ وام بلاعوض به بانک های عامل معرفی شدند که این میزان سرعت در خدمات در 40 سال بعد از انقلاب بی نظیر بوده است.     

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه