English

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان فارس در گفتگو با موج خبر داد:

آمادگی بیش از ۲۰۰ کانون فرهنگی مساجد شیراز برای اسکان و پذیرایی از مسافران در سیل

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان فارس گفت: بیش از 200 کانون فرهنگی مساجد در شیراز آماده پذیرایی از میهمانان حادثه دیده سیل شیراز است.

آمادگی بیش از 200 کانون فرهنگی مساجد شیراز برای اسکان و پذیرایی از مسافران در سیل

به گزارش خبرگزای موج فارس، حجت الاسلام حسین امیدی مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان فارس در گفتگو با خبرنگار موج در شیراز، با اعلام اینکه هم اکنون بیش از 200 کانون فرهنگی مساجد در شیراز آماده پذیرایی از میهمانان حادثه دیده سیل شیراز است تصریح کرد: بیش از 2هزار نفر از مسافران نوروزی در کانون فرهنگی مساجد تا کنون در این مراکز ساکن شده و تا برطرف شدن خطر سیل، در هر وعده با غذای گرم استفاده خواهند کرد.

به گفته وی، پتو و لوازم خواب از دیگر امکاناتی است که در مساجد به مسافران داده می شود.

امیدی ضمن تشکر از خیرین مساجد گفت: خیرین مساجد هم مکرر در تماس برای خدمت به مسافران و حتی اسکان آنها در منازل خود هستند.

دبیرخانه کانون های مساجد استان فارس با اظهار اینکه مردم و مساجد پای کار هستند و هم اکنون فضا در شهر آرام کاملا است تأکید کرد: مساجد این آمادگی را دارند که اگر این اتفاق مجدد امشب یا فردا بیفتد، ظرفیت پذیرایی و اسکان تا بیش از 10هزار نفر را داشته باشند.

وی افزود: درحال تهیه لیستی از خیرین هستیم برای کمک های جانبی مثل کسانی که ماشین های سنگین دارند یا خدمات خودرویی ارائه می دهند برای مقابله با اتفاق مجدد یا پس از آن برای حضور و اقدام به موقع این افراد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه