English

با حضور استاندار فارس و وزیر دادگستری در پنجمین روز از دهه فجر؛

پروژه گازرسانی به ۲۲ روستا درشهرستان مرودشت به بهره برداری رسید

در پنجمین روز از دهه فجر پروژه گازرسانی به ۲۲ روستا در شهرستان مرودشت با حضور استاندار فارس و وزیر محترم دادگستری به بهره برداری رسید.

پروژه گازرسانی به ۲۲ روستا درشهرستان مرودشت به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، در پنجمین روز از دهه فجر و سفر یک روزه عنایت الله رحیمی استاندار فارس به همراه سید علی رضا آوایی وزیر محترم دادگستری و رییس دادگستری استان فارس به شهرستان مرودشت، پروژه گازرسانی به ۲۲ روستا در این شهرستان با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

رحیمی در جریان بهره برداری از این پروژه در جمع مردم روستای درباد با بیان اینکه دولت در حد مقدورات و منابع موجود خدماتی به مردم عرضه می‌کند، افزود: در این فرایند تامین اعتبار و کسب درآمد منوط به مواردی است که بخشی از آن نیز به شرایط بین المللی مربوط می شود و نوع تصمیم گیری ها و رفتار و اهدافی که تعیین میکنیم در آن اثر گذار است.

نماینده عالی دولت در استان فارس اقتدار، استقلال ، حاکمیت دین باوری و خدامحوری در کشور را مستلزم پذیرفتن هزینه هایی برای به دست آوردن این آرمان‌ها دانست و عنوان کرد: بسیاری از دشمنان نظام جمهوری اسلامی این استقلال را بر نمی‌تابند و می‌خواهند کشور ما تحت استعمار قدرت‌ها باشد؛  بنابراین اگر بخواهیم استقلال و آزادی کشور را حفظ کنیم و مردم نیز در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند باید این هزینه ها را بپذیریم.

پروژه گازرسانی به ۲۲ روستا درشهرستان مرودشت

استاندار فارس فشارهای اقتصادی که امروز به مردم و دولت تحمیل شده است را یکی از این هزینه ها برشمرد و افزود:  نظام جمهوری اسلامی تا امروز با پشتوانه مردم و خواست خدا و رهبری های عالمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری استمرار یافته  و این تداوم در گرو حمایت های مردمی است.

وی با انتقاد از بعضی مخالفت ها، بیان کرد: بعضی افراد هر کجا دولت حرکتی رو به جلو برای خدمت رسانی به مردم انجام داده و موانعی را بر داشته است و درآمدی ایجاد کرده یا  سازمان های بین المللی و جامعه جهانی را  در برابر ملت ایران آرام کرده است  دم از مخالفت می زنند و روزی که این موضع دگرگون می‌شود باز هم‌انتقاد می‌کنند.

پروژه گازرسانی به ۲۲ روستا درشهرستان مرودشت

استاندار فارس با بیان اینکه این گروه از منتقدان هیچ راهکاری ارائه نداده و تنها انتقاد می‌کنند، افزود:  راهکار اصلی دولت تکیه بر سرمایه های داخلی، سرمایه های انسانی کشور و اعتماد به خلاقیت و دانش مردم و ایثارگری ها برای عبور از تنگناهای موجود  و رساندن کشور  به سر منزل مقصود است.

پروژه گازرسانی به ۲۲ روستا درشهرستان مرودشت

به گزارش موج، همزمان با چهلمین فجر انقلاب اسلامی پروژه گازرساتی، به یک شهر، ۱۵۷ روستا، یک شهرک صنعتی و ۱۰۴ صنعت پراکنده با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی