English

با حضور استاندار فارس؛

گازرسانی به روستای شول شهرستان سپیدان به بهره برداری رسید/ برای مدیران، دیدار با مردم، موجب احساس قوت و امیدواری است

با حضور استاندار فارس، پروژه گازرسانی به روستای شول شهرستان سپیدان به بهره برداری رسیده و ۶۴ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

گازرسانی به روستای شول شهرستان سپیدان به بهره برداری رسید/ برای مدیران، دیدار با مردم، موجب احساس قوت و امیدواری است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، همزمان با هفته دولت، با حضور اسماعیل تبادار، پروژه گازرسانی به روستای شول شهرستان سپیدان به بهره برداری رسیده و ۶۴ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

نماینده عالی دولت در استان فارس در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستای شول شهرستان سپیدان با بیان این که هفته دولت فرصت مناسبی برای حضور در بین مردم است، گفت: دیدار با مردم برای مدیران، موجب احساس قوت و امیدواری است.

استاندار فارس با بیان اینکه میزان گازرسانی در سطح کشور حدود 84 درصد است، اظهار داشت: باید با تلاش دست اندرکاران، استان فارس فراتر از متوسط کشور شاهد گازرسانی به شهرها و روستاها باشد.

تبادار با ابراز خرسندی از این که گاز به خانه های مردم روستای شول رسیده است و مردم این روستا می توانند از مزایای آن بهره مند شوند، خاطرنشان ساخت: باید تلاش کنیم تا به تمام روستاهای استان فارس، گازرسانی انجام گیرد.

به گزارش موج، پروژه گازرسانی روستای شول شهرستان سپیدان با اعتباری بالغ بر 784 میلیون تومان به بهره برداری رسید که شامل اجرای پنج هزار و 600 متر شبکه گازرسانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه