English

به مناسبت هفته دولت؛

عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی آران و بیدگل آغاز شد

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت سال 1396 پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی آران وبیدگل با حضور مدیرعامل این شرکت، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل آغاز شد.

عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی آران و بیدگل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید مصطفی علوی بیان داشت: عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی آران وبیدگل با اعتبار پیش بینی شده 13 میلیارد ریال ا جرایی خواهد شد که امیدواریم بتوانیم در دهه فجر امسال این پروژه بمهم را  که بیش از 500 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد رابه مرحله بهره برداری برسانیم.

وی  در خصوص گازرسانی به شهرک صنعتی آران و بیدگل بیان داشت:   شبکه گازرسانی به قطر 6 اینچ و به طول 7 کیلومتر به همراه یک ایستگاهTBS در این پروژه اجرایی خواهد شد که با بهره برداری از  این پروژه تا سقف 5هزار متر مکعب بر ساعت گاز طبیعی در این شهرک صنعتی توزیع می شود. 

وی خاطر نشان ساخت: طی توافقی که با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی صورت پذیرفته، گازرسانی به 10 شهرک صنعتی فاقد گاز  در دستورکار این شرکت در سال جاری قرار دارد .

  در ادامه فرماندار آران و بیدگل ضمن قدردانی از تلاش های شرکت گاز استان اصفهان گفت: بهره برداری از این پروژه خدمت بزرگی به اشتغال و تولید می کند و امیدواریم نرخ بیکاری در این شهرستان به صفر برسد.

ابوالفضل معینی نژاد بیان داشت: آران وبیدگل از شهرستانهایی است که برای این انقلاب و مرزوبوم زحمات فروانی متحمل شده و در دفاع از آب و خاک کشور بالغ بر 824 شهید تقدیم نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه