English

امینی:

آیت الله رئیسی یک پدیده جدید در ریاست جمهوری خواهد بود

فعال سیاسی اصولگرا افزود: آقای رئیسی یک پدیده جدید در ریاست جمهوری خواهد بود، پدیده‌ای که با یک تفکر جدید می‌آید.

 آیت الله رئیسی یک پدیده جدید در ریاست جمهوری خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج، محمودرضا امینی فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ، اظهار داشت: حضور حماسی مردم پای صندوق های رای خصوصا برای انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهد عزم ملت برای فرصت سازی خدمتگزاران خودشان جدی است تا بتوانند انقلاب اسلامی و ارزشهای آن را عملیاتی کنند و از بستر عملیاتی شدن ارزش‌های انقلاب اسلامی دغدغه های اقتصادی، سیاسی، علمی و امنیتی آنها رفع گردد.

وی ادامه داد:  به هر حال آقای آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور مردم انتخاب شد ؛ رئیس جمهور مردم اعم از  آنهایی که به ایشان رای دادند و یا به دیگران رای دادند و یا حتی رای ندادند.

فعال سیاسی اصولگرا افزود:  آقای رئیسی یک پدیده جدید در ریاست جمهوری خواهد بود، پدیده‌ای که با یک تفکر جدید می‌آید. آیت الله رئیسی می‌داند گرفتاری‌ها و دغدغه های  مردم چیست ، او می‌داند فساد از کجا شروع می‌شود لذا رئیسی اهل باندبازی و قوم و خویش بازی نیست، اهل ریخت و پاش و زندگی اشرافی نیست، نه تنها نیست بلکه بر اطرافیان و مسئولین خود هم نظارت می کند .

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی یک تفکر و یک فرهنگ است، فرهنگ بازپروری انقلاب اسلامی فرهنگی که گام دوم انقلاب اسلامی را عملیاتی کند.

امینی تاکید کرد: آیت الله رئیسی یک دشمن ستیز است و با جهان مرتبط خواهد بود اما تسلیم نخواهد بود.

 فعال سیاسی اصولگرا گفت: آیت الله رئیسی یک اراده ملی و عزم راسخ ملتی است که از تبعیض و  ناکارآمدی و ازدروغ گفتن مسئولین خسته شده است. ملتی که از قول های عمل نشده نگران به فغان آمده است.

وی گفت: رئیسی آمده است تا برای رضای خدا و صرفاً برای رضای خدا و با اتکا به خداوند متعال و ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین و قرآن محمدی (ص) اسلام ناب محمدی را به گونه‌ای محقق کند که همه لذت آنرا ببرند و خوشحال بشوند.

وی اظهار کرد:  رئیسی حلقه اتصال به آقا امام زمان است و ما باید این را بدانیم دیگر دغدغه ای میان ولی امر و رئیس جمهور وجود ندارد.

وی گفت:  رئیسی امروزمستحضر به یک پشتیبانی مردمی، الهی پشتیبانی ، مجلس و علما  است.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: رئیسی یک مجتهد مسلم است که آگاه به مسائل روزاست و با اقشار مختلف مردم، دانشجویان، علما، فرهیختگان و با همه مرتبط است لذا امیدواریم همین روزهای اول ریاست رئیسی بر جمهور و مردم نغمه های شیرین را به دل و گوش داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    ایشان اهل باندبازی نیستند ولی دوربرایشان وستادهایشان راماملت می بینیم تماماازاهالی باندودولت احمدی نزادهستند ورنگ عوص کردن کاهل باند بازی هستند ودراینده نزدیک بادولت ایشان متوچه باندبازیهاملت خواهدشد