English

امینی:

رای ندادن یعنی به مخالفت با جمهوریت رای داده ایم

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه باید بدانیم که رای ندادن خود یک رای دادن است، گفت: اگر رای ندهیم یعنی به مخالفت با جمهوریت رای داده ایم.

رای ندادن یعنی به مخالفت با جمهوریت رای داده ایم

به گزارش خبرگزاری موج، محمودرضا امینی فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: شاید برای اولین باری باشد که دنیا خصوصا کشورهای اروپایی به ویژه امریکا انتخابات جمهوری اسلامی را با این شدت مورد ارزیابی و بررسی قرار دارند.

وی ادامه داد: بیگانگان در تلاشند کاری کنند تا مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند چرا که به دنبال این هستند که اگر آراء ماخوذه از حداکثر نسبی کمتر باشد بهانه ای داشته باشند تا اصل انتخابات را زیر سوال ببرند و از این طریق  بتوانند دخالت هایی را در جوامع سطح سیطره خود انجام دهند.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: بنابراین این واقعیت وجود دارد که برخی کنش هایی از جمله ناامیدی، افزایش تورم  که در داخل انجام می شود در راستای اهداف آنهاست.

امینی بیان داشت: متاسفانه در اظهارات برخی کاندیداها دلسرد کردن مردم به هر طریقی القا شد و اظهار کردند ما میدانیم که مردم مایل به رای دادند نیستند لذا به من رای دهید چرا که من نماینده اعتراض شما هستم یعنی القای این نکته است که عدم حضور در انتخابات دلیل نارضایتی از نظام و ناکارامدی موجود است.

وی با بیان اینکه باید بدانیم که رای ندادن خود یک رای دادن است، گفت: اگر رای ندهیم یعنی به مخالفت با جمهوریت رای داده ایم.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه وقتی تحریم خنثی شود دیگر فشار تحریمی اثری ندارد، اظهار داشت: باید رصد کنیم و ببینیم کسانی که در این روند تلاش می کنند به دنبال چه چیزی هستند. در رصد های بیگانگان متوجه می شویم که یک دغدغه مهمی دارند و آن اینکه اگر نیروهای انقلابی بر سر کار  و ریاست جمهوری مستقر شوند آیا می توانند مشکلات اقتصادی را حل کنند.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین باید تلاش کنیم یک اقدام پرشور و حرارتی در انتخابات با حضور افراد رقم بخورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر