English

بیست پنجمین ویژه برنامه پویش دورهمی خانواده ذوب‌آهن اصفهان

تلاشگران ذوب آهن اصفهان در شرایط بسیار سختی چرخ صنعت را به گردش در می آورند و ذوب می شوند تا رزق حلال کسب کنند و خانواده را در آرامش نگاه دارند . این تلاش ستودنی است

بیست پنجمین ویژه برنامه پویش دورهمی خانواده ذوب‌آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، بیست پنجمین ویژه برنامه پویش دورهمی (دستان پرتلاش) خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور 64  نفر از همکاران همراه با خانواده، به تعداد 237 نفر 11 اردیبهشت ماه در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر برگزار شد.

دکتر حسن امان الهی مشاور خانواده و کارشناس صدا و سیما در این برنامه گفت: تلاشگران ذوب آهن اصفهان در شرایط بسیار سختی چرخ صنعت را به گردش در می آورند و ذوب می شوند تا رزق حلال کسب کنند و خانواده را در آرامش نگاه دارند . این تلاش ستودنی است و اعضای خانواده باید همیشه این ذهنیت را داشته باشند که شاغلین ذوب آهن با چه مشقتی امکانات خانواده را فراهم می کنند .

وی با اشاره به اینکه عشق ورزیدن اعضای خانواده به یکدیگر باید ملموس باشد گفت : اعضای خانواده باید بدانند که به هم چه حسی دارند و اعتماد و درک متقابل نیز از عناصری هستند که باعث می شود خانواده مستحکم تری در مقابل مشکلات داشته باشیم.

دکتر حسن امان الهی افزود: یکی از مهم‌ترین عناصری که یک فرد در محیط خانواده به آن احتیاج دارد، آرامش است که فرد می تواند مشکلات را در سایه آرامش خانواده حل کند و برای کسب روزی حلال دوباره آماده شود .

این مشاوره خانواده گفت: یکی از مهم‎ترین نهادهای اجتماعی خانواده است که  تاثیرگذارترین نهاد محسوب می‌شود چرا که هر فردی قبل از ورود به اجتماع ابتدا کانون خانواده را درک می کند و با یادگیری از آن وارد اجتماع می‌شود.

گفتگوی ما با تنی چند از همکاران حاضر  در این دورهمی در پی می آید:

علی مومنی برقکار مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی با 17 سال سابقه گفت  : این برنامه یک ایده خوب برای دورهمی خانوادگی کارکنان است که با اجرای برنامه های شاد فرهنگی و هنری شبی به یاد ماندنی را در اذهان ذوب آهنی ها و خانواده های ایشان به یادگار خواهد گذاشت .

احمدرضا الوندی اپراتور جرثقیل مدیریت فولادسازی با 20 سال سابقه گفت : این برنامه ها باعث افزایش شادی در خانواده های ذوب آهنی خواهد شد . وی با اشاره به اینکه  گروه موسیقی نقش مهمی در جذابیت برنامه دارد، افزود : پذیرایی ها و خوش آمد گویی خوبی در این مراسم از خانواده کارکنان شد.

حمیدرضا اسماعیلی شاغل در مدیریت انرژی و بهینه سازی سوخت با 25 سال سابقه گفت : برنامه های شاد و مفرحی برای کارکنان در نظر گرفته شده بود که توانست ساعت خوبی برای من و خانواده ام رقم بزند .  با توجه به اینکه بعضی از کارکنان از اصفهان یا شهرهای اطراف به این مکان می آیند بهتر است زمان جشن را بیشتر نمایند.

 وی افزود : این گونه دورهمی ها تأثیر بسیار بالایی در روحیه پرسنل و خانواده هایشان دارد و فعالیت در محیط سخت و خشن ذوب آهن اصفهان باعث افتخار است .

حسین براتی اپراتور اتاق فرمان مدیریت آگلومراسیون با 24 سال سابقه  گفت : پویش بسیار خوبی برای دور همی کارکنان و خانواده ها است و این برنامه ها برای همگان می تواند خاطره انگیز و جذاب باشد و برنامه های متنوع و جالبی برای خانواده ها انجام شد که شایسته تقدیر است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه