English

معاون سیاستگذاری و برنامه ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزارت ارتباطات مطرح کرد:

ظرفیت های فراگیر هلدینگ دکا برای توسعه دیگر بخش ها

معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از هلدینگ دکا گفت: این مجموعه در زمینه حمل و نقل و لجستیک بنیانگذاری یک مجموعه زیرساخت را انجام داده و برای شرکت‌های همکار و دیگر مجموعه‌ها نیز فرصت‌هایی ایجاد کرده است.

ظرفیت های فراگیر هلدینگ دکا برای توسعه دیگر بخش ها

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، علی‌اصغر انصاری افزود: این مجموعه این ظرفیت را دارد که فراتر از مسئولیت‌هایی که برای خود تعریف کرده، بتواند به‌صورت فراگیر برای بخش‌های دیگر نیز توسعه فعالیت داشته باشد. در این زمینه مذاکره و گفتگوهایی انجام شد تا بتوان این ظرفیت‌ها را فعال‌تر کرد. به‌عنوان نمونه در مجموعه دکاپست، موضوع جا به جایی کالا برای اقسام و اوزان مختلف یک ویژگی مهم است. حرکت به سمت پست هوشمند و End to End یا پست انتها به انتها یک ظرفیت جدید است که می‌توان در مجموعه پیاده‌سازی کرد.

وی گفت: یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های ما این است که به سرمایه‌گذاران این بخش‌های اقتصادی کمک کنیم تا موانع اجرایی سر راه آن‌ها رفع شود و این مجموعه‌ها زودتر و بهتر بتوانند به سرمایه‌های خود نقش اجرایی دهند. امیدواریم مشاور خوبی برای این مجموعه‌ها باشیم تا فرآیندهای آنان بیش از پیش تسریع شود.

معاون وزارت ارتباطات تأکید کرد: هر برنامه‌ای که می‌خواهیم برای آینده کشور انجام دهیم باید به‌ اصطلاح، هوشمند و متصل و connected باشد. بنابراین مجموعه‌هایی که در فضای digital transformation وارد شده‌اند برای ما از اهمیت زیادی برخوردارند و ما نیز باید نقش خود را برای تبدیل شدن این مسیرها به فعالیت های بزرگ و قابل اتکا برای کشور، ایفا کنیم.

انصاری، با تأکید بر نقش پراهمیت حوزه‌های تحقیق و توسعه گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه تحقیق و توسعه نه‌تنها هزینه نیست بلکه درواقع یک مسئولیت اجتماعی است که به آبادانی و توسعه کشور کمک می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه