English

سرپرست بهداشت حرفه‌ای و ارگونومی فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه به حفظ و ارتقاء وضعیت سلامت کارکنان خود باور دارد

سرپرست بهداشت حرفه‌ای و ارگونومی فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه در سال‌های گذشته باور خود به سرمایه‌های انسانی را با حفظ و ارتقاء وضعیت سلامت آنان اثبات کرده‌است.

فولاد مبارکه به حفظ و ارتقاء وضعیت سلامت کارکنان خود باور دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، مجید فرجی، سرپرست بهداشت حرفه‌ای و ارگونومی فولاد مبارکه یرامون شرایط سرمایه‌های انسانی در این مجموعه اظهار داشت: در سال‌های گذشته باور فولاد مبارکه به سرمایه‌های انسانی را با حفظ و ارتقاء وضعیت سلامت کارکنان اثبات کرده‌ایم.

وی افزود: در راستای تحقق این رکن اساسی و کلیدی، در سال‌های گذشته ایجاد سیستم جامع و یکپارچه‌ای را تحت عنوان ارتقاء سلامت کارکنان در لیست اهداف فولاد مبارکه قرار داده و آنرا اجرایی کردیم. به همین جهت در محورهای متنوعی مانند سلامت عمومی، سلامت محیط کار، سلامت روان، سلامت شغلی و... گام‌های مثبتی برداشتیم و برای ایجاد تغییرات مثبت در این زمینه افرادی را جهت نظارت، پایش و تحقق بخشیدن به شاخص‌ها قرار دادیم و در نتیجه تلاش‌ها و مشارکت جمعی تمامی واحدها موفق شدیم نتایج مثبتی را به ارمغان بیاوریم.

فرجی تصریح کرد: رویدادهایی مانند اولین رویداد ملی سلامت، محیط زیست و پایداری از چندنظر می‌توانند کمک کننده باشند. از جمله نکات مثبت این رویداد توجه به در برگیری سلامت محیط زیست، نه تنها برای جامعه کارکنان که برای عموم افراد جامعه اعم از کودکان و سالمندان است. از سوی دیگر نیز چنین بستری شرایط آشنایی و ارزیابی مجموعه‌ها در عرصه ملی را فراهم می‌کند.

سرپرست بهداشت حرفه‌ای و ارگونومی فولاد مبارکه در پایان یادآور شد: این رویدادها برای مسئولان و مدیران مجموعه‌ها که مایل هستند پیرامون شعار یکپارچه‌ای تحت عنوان سلامت واحد گفت‌وگو کنند بسیار مهم و اثرگذار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه